/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
[Fejlnummer: 0x800A1391]
Fra : wium
Vist : 557 gange
100 point
Dato : 13-08-05 22:14

Hvad kan jeg gøre for at slippe af med denne fejlmeddelelse når jeg går ind på Microsoft Update? Er det min firewall der er forkert indstillet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-08-05 22:18

Gå ind på Microsoft's hjemmeside og benyt dig af den mulighed du har for online-hjælp. Der er nok ingen andre der kender deres fejlkoder så godt som dem selv. Og de vil gerne hjælpe dig. Der sidder et helt hold at mennesker, der bliver aflønnet for at hjælpe bl.a. dig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 13-08-05 22:21
Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-08-05 22:35
Kommentar
Fra : wium

Dato : 13-08-05 22:54

Desværre virker det ikke at indlægge de fire foreslåede websteder som er nævnt i dk's forslag. Fejlmeddelelsen kommer fortsat op.
Wium

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-08-05 23:40

kontrolpanel >>internet indstillinger>>forbindelser >> lan indstillinger>>
fjern flueben ved "automatisk registring......................" >>ok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 23:49

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da
Kommer en osse med en fejlmeddelelse der?

Kommentar
Fra : wium

Dato : 14-08-05 08:15

dk foreslår at fjerne fluebenet ve LAN indstillinger. Det hjælper desværre ikke.
tedd: Der er fortsat den samme fejlmeddelelse ved den anførte adresse.
wium

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-08-05 08:27

Vis du har automatisk opdatering slået til,så slå den fra muligvis også under tjenester,gå så ned i
disse mapper og slet indholdet>

C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\DataStore

C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download

C:\WINDOWS\system32\CatRoot2>vis du ikke kan slette indholdet i denne så omdøb den til CatRoot2old
den kan så slettes bagefter,en ny CatRoot2 vil blive oprtettet.
Genstart pc'en og prøv igen:
Manse9933

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 14-08-05 11:11

Er det ikke en JavaScript fejlmeddelelse?
- Er dine sikkerhedsindstillinger sat for højt?
I det tilfælde skal du gå ind i internetindstillinger + fanen "sikkerhed".
Her vælger du "websteder du har tillid til" og trykker på "websteder"
tilføj adressen: update.microsoft.com og genstart din browser.

Se om det hjælper...