/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fejl 1335 Installation af Office 2000
Fra : axelbjarne
Vist : 419 gange
300 point
Dato : 13-08-05 18:35

Når jeg prøver at installere Office 2000, melder den fejl 1335, og kan ikke komme videre. Det åbenbart en gængs fejl, fordi Microsoft har nogle løsninger, men dem kan jeg ikke bruge.
Kører styresystem 'Windows XP home.

Hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 13-08-05 19:12

vil det sige at du har forsøgt dette ?
http://support.microsoft.com/?kbid=314810

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-08-05 19:20

Ja, jeg har forsøgt support.microsoft.com

hilsen
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 300 point
Dato : 13-08-05 19:26

hvis der ikke er noget at de første 4 punkter som virker, ville jeg ty til punkt 5 (ring til MS)

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 14-08-05 08:31

du kan også prøve følgende:
1: skaf et program til at lave en virtuell cd-drev (f.eks. Virtual CD)
2: indlæs Office CD'en til drevet (hvis der er en fejl pa cd'en, vil programmet vise den og nægte at lave en virtuel CD)
3: start installation fra den virtuelle CD

hvis det ikke hjælper, prøv at reparere din Windowsopsætning.

kattefar

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-01-06 04:44

Tak for svaret hcma.

Jeg er ved at rydde op i mine gamle spørgsmål,
Hilsen
axelbjarne