/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Filezilla
Fra : mpjc
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 13-08-05 14:32

Hej!

Jeg har problemer med filezilla, får hele tiden fejlmeldingen: Response: 530 Sorry, the maximum number of clients (5) for this user are already connected.
Error: Unable to connect!

Og i Cuteftp kommer fejlen: Error.

Så efter min forstand mener jeg ikke det er ftp programmet, men derimod ftp serveren!

Håber på at nogle kan hjælpe mig til at få det mysterie afklaret.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 13-08-05 14:56

Du har helt ret det er ftp serveren du kontakter det er galt med. Det er fordi man kan sætte maksimum antallet af brugere der må være på severen ad gangen og det maksimum er nået så du bliver nød til at vente indtil der ikke er så mange der kan kun være 5 på af gangen på den du prøver at kontakte.

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 13-08-05 15:22

Nej, jeg er den eneste bruger som har adgang til serveren, så det er ikke derfor.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 13-08-05 15:26

okay så fald har du ihvertfald en fejl på ftp serveren vil jeg tro. men det kan jeg desvære ikke hjælpe med

Annuller spørgsmålet
Fra : mpjc

Dato : 02-01-06 20:14

Fandt ud af at det var routeren den var gal med.