/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
T-shirt prints
Fra : gangster50
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 13-08-05 14:00

Hvor kan man få billige t-shirt prints, fra simpelt tekst til et billede?

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 13-08-05 14:21

Hvis det bare er en enkelt så: PhotoCare eller din lokale fotohandler.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 17:13

Du kan købe overføringspapir til at printe ud på din pc og stryge det på lyst bomuldsstof.

Hanne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-05 18:02

Nemli som mosteren foreslår, jeg har selv lavet nogle stykker husk at spejlvende billedet hvis der er tekst eller andet der vil se forkert ud, og begynd med små billeder en hel A4 side er ikke nem da der kræves meget varme så kanterne vil blive kolde mens du stryger rundt i midten, det kræver øvelse

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 13-08-05 19:38

Jeg vil bare have sorte t-shirts med tekst, fx som "ur teh suck!1!1!!11one"

Da jeg ikke gider betale $15 hos JiNX

Er der ikke nogle firmaer på internettet hvor man kan vælge hvilket tekst man vil have på og så laver de det og sender det?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-05 20:12

Prøv TV2 fotoservice her http://as.photoprintit.de/web/69874309/selectProducts.do de kan printe en T shirt, ved ikke om det er med tekst eller kun med billede

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 21:39

Hvis du bor i Århus, er der en butik i Frederiksgade, hvor de laver den slags.

Jeg tror faktisk, at nogle kopicentre også laver så noget.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 14-08-05 12:41

Jeg bor i Skagen, men jeg leder så efter hjemmesider eller butikker i skagen der gør det.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 14:58

Jamen, så ses vi på tirsdag

Hvis du alligevel finder på at lave det selv:

Jeg mener også at have set noget i Panduro Hobby, som man kan lave den slags af.

De har ihvertfald stof farve til at male med.

Du kan lave en skabelon og duppe farve på med en svamp.

Mon der findes en sådan butik i Frederikshavn?