/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilimport
Fra : falc
Vist : 2012 gange
160 point
Dato : 13-08-05 10:39

Har nogen prøvet at importere en bil fra polen,som det en gang var omtalt i "Rabatten"I givet fald hvilken forhandler i polen brugte I,og hvad var erfaringen med det?Falc.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-05 10:48

Det du skriver er det reimport ?
Jeg så engang at Polen var aftager at stjålne biler fra f.eks DK...
Du skal sikre dig at bilen ikke er stjålet - da du derved ikke får en krone - og du kan risikere at du får en dom for hælerri.. Så tjek stelnummer inden køb.
Jeg har ingen erfaringer fra polen - men køre i en importeret bil fra Tyskland - købt ved dansk forhandler.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 13-08-05 12:21

#Benjamin.hansen - det der var omtalt i "rabatten" var helt nye biler som blev købt ved aut. forhandler i polen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-05 12:28

ok.... det har jeg ikke set...
så er mit indlæg lidt uinteresant..
jeg kigger lidt med
god dag til alle

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 160 point
Dato : 13-08-05 12:33

Lige til alle der følger emnet inkl. mig selv - http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2004/december/22_bil_udland.htm

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-05 13:16

Følger man stien og kigger i EU dokumenterne over salgspriser skal man vist nok passe på.
Det er ikke alle biler der er billigere i polen..
Så man skal lige tjekke mærket af inden man rejser.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : olskar

Dato : 13-08-05 13:34

prøv at se se på WWW.lindholmbiler.dk de laver en del import af nye biler og der er mange penge at spare, og så slipper du for risiko,arbejde, rejser mv.
du skal bare klikke på NYE BILER i den øverste linie held og lykke

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 13-08-05 14:33

www.larshein.dk -> importere også nye biler

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 14-08-05 10:01

Det er vist en anden Lars Hein, du tænker på
http://www.lars-hein.dk/

Gert

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 14-08-05 14:55

hehe.. gert, du fandt det rigtige link.. min fejl..

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 17-08-05 09:53

Tak for svaret martinussen.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 18-08-05 09:24

Øhh, det var da så lidt.. Kan du ikke lige skrive lidt om det, hvis du kører til polen og henter en bil.

Kommentar
Fra : falc

Dato : 18-08-05 09:31

Martinussen,det skal jeg nok.Falc.