/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
ægte?
Fra : notatoy
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 13-08-05 08:43

Hvordan kan man vide om ure er ægte eller en kopi, her tænker jeg på fx Louis Vuitton og Gucci. Har hørt noget om hvis der står et nummer ibag på uret er det ægte, men er der aldrig numre på kopiure? Er der en der kan give et eksempel på nummer?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-05 08:58

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-05 09:15

Din nød teil

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-08-05 09:57

Uden at være 100% sikker, så mener jeg, at der skal medfølge et certifikat på ægtheden, sådan er det i hvert fald på
bla. LV tasker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-05 10:07

tjaaaaah - og selv ægthedscertifikatet kan være falsk

forhør dig hos en urmager om hvad du skal være opmærksom på

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-08-05 10:13

Ja miritdk, det kan du jo selvfølgelig have ret i

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-05 10:15

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 13-08-05 10:40

Du kan jo købe det hos en autoriseret forhandler, det er nok det nærmeste du kommer en garanti for ægthed

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 13-08-05 10:53

Ja det er jeg klar over, men hvis nu man allerede har et ur, er den eneste mulighed så at gå til en urmager? Er der ingen der ved noget om det med numre bagpå uret?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 12:06

Jeg ved bare, at der er nogle, der laver numre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-05 12:30

Alt det med mærkelige tegn og numre og bogstaver der skal vise om en ting er ægte, det kan du ikke regne med (sådan noget forfalskes jo også

Du kan kun være sikker, såfremt det købes i en forretning der har autoriseret forhandel af omtalte varer.
Og glem i den forbindelse alt hvad der andre steder end der, hedder udsalg, nedsatte priser, og meget billigere end listeprisen , for så er det med 99 % sikkerhed falsknerier.

mvh dova

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 13-08-05 21:37

Er det da et problem at gå ned til en urmager med uret?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-05 22:04

og så udeblev svaret ;-D