/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
afslapning Indien minus Goa
Fra : vibse68
Vist : 623 gange
150 point
Dato : 12-08-05 20:36

Hej
Min mor rejser, sammen med 2 veninder, til Inden til febuar, de forventer at være væk i ca 5 til 6 uger. De har tilrettelagt rejsen, så de har ca 14 dage til slut, hvor de gerne vil slappe af. bade, snorkle osv. Men de vil ikke til Goa, da de har en forventning om at det er for overrendt ( mange turister), så de søger et sted, ikke for langt fra Bombay, hvor de kan finde de ting de søger.
Er der nogen der kender et sådan sted på kysten, og har en kontakt - eller kender navnet på et pensionat, hotel, hytter eller sådan noget ?? så høre jeg/vi gerne fra jer
mvh
Vibse

Accepteret svar
Fra : musketer

Modtaget 150 point
Dato : 09-09-05 13:49

Har selv været in Indien og havde de samme overvejelser omkring Goa og forsøgte at finde et sted i nærheden af Bombay, hvor der var strande og gode muligheder for afslapning.
Det endte dog med at blive Goa alligevel, jeg var ved Arambol Beach, som er den nordligste strand og der var bestemt en meget afslappende stemning og ikke ret mange turister. Det kan selvfølgelig have noget med årstiden at gøre, men det var det perfekte sted at slappe af og få ladet batterierne op...

Men der er et sted der hedder Diu, der er ret stille og roligt, hvor de har dejlige strande, det kunne I måske se nærmere på? Det ligger 22 timers buskørsel fra Mumbay, så det er måske lidt langt væk, men det er også muligt at flyve...
Men god tur til din mor og co.

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 09-09-05 19:07

Tak for svaret musketer.