/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ÆV det er fredag..
Fra : Toupie
Vist : 628 gange
10 point
Dato : 12-08-05 16:57

og en rigtig trist fredag...

Normalt ville jeg nyde, at det var fredag men liiige denne fredag er slet ikke sjov nej... for det er den sidsts fredag i min ferie og jeg har slet ikke fået nok af ferie endnu - har det nok mest sådan, at jeg virkelig trænger til ferie nu

En anden trist ting, er at min søn igen forlader mig for, at tage over på efterskolen .........og kun guderne ved hvornår han gider komme hjem igen

Hvordan er jeres fredag?

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-05 17:01

Jeg siger også ÆV!
Det er også sidste feriedag for mig. Jeg starter på arbejde i morgen.
Ikke nogen særlig munter dag...og dog. Har været til glo-bryllup og set mine naboer blive gift. Skal til middag hos mine forældre i aften sammen med min mand og have ganske enkelt vidunderlig mad....Så helt tosset er det ikke!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 17:04

He he jeg skal først starte på mandag, så tak nu steg humøret lidt

Bryllup på en fredag, så har det ikke været i kirke vel?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-05 17:06

Jeg skal i byen i aften, hvor der også kommer nogen hold venner fra Nordjylland som jeg ikke ser så tit, så det skal nok blive hyggeligt

mvh dova

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-08-05 17:10

Jeg skal lade op til 14 dages ferie, de små øgleunger skal nemmerlig med deres ½-årlige far på ferie.........YES.

14 dage uden plagerier om yu gi o ( sårn cirka) kort, 14 dage uden børnevasketøj og oprydning, HERLIGT.

( SAVNER dem sq allerede, men det er en hemmelighed)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 17:11

Det lyder rigtigt hyggeligt Dova

Jeg vil nu gå op i byen og købe de sidste ting til sønnike, blyanter, linialer, sovepose, kondomer og sånt...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 17:12

Maj_britt, så skal du til at have dig et "liv" i 14 dage - herligt

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-08-05 17:15

Ja for filen da, jeg vil prøve at have et liv i de 14 dage.............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-05 17:54

også ÆV - men pga vejret - det er da ikke lige sådan man øsker sig august

På den anden side - skulle det gå hen og blive stikkende sol og hedebølge ville det jo også være galt

dobbelt æv - for de jordhvepse jeg troede jeg var kommet af med stortrives og er ikke til at komme af med - ufffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 18:20

Den er helt gal med sommervejret, når JEG begynder at brokke mig over det...

Jeg plejer ikke at være så påvirket af vejret - hvert vejr har sin charme - MEN nu kan det f..... være nok!

Men så plejer jeg, at trodse det og tage på skovtur alligevel - uanset vejret! Engang silede det ned, men der var to, der syntes det samme som jeg. Så vi drog til Himmelbjerget med regntøj og fornuftigt fodtøj!

Hvor var det smukt! Stå dér og se ud over de dampende skove - det ser man jo ikke, når solen skinner!

Så PRØV det! Det er ikke sikkert, at du bli'r langt tørrere, men det er SÅ hyggeligt.

Jeg skal lege med mit dukkehus i weekenden hi hi. Har hentet det på loftet, for at gøre det i stand til diverse kære små, der kunne komme forbi og lege med det. Jeg forstår godt de mænd, der er vilde med togbaner! Jeg bliver så inspireret - og skulle det mangle, kigger jeg på Nettet - du goest! der er mange sites med masser af herlige miniatureting!

Hanne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 18:35

Åhh hvor er det godt, det ikke kun er mig der syntes det er en øv fredag
Det der med vejret....he he blev frygteligt mobbet her forleden da jeg fik sagt "jeg håber det snart bliver vejr" glemte lige et ord ....men koldt er det, og selvom jeg kan sidde og fryse så nægter jeg simpelthen at sætte varme på i august måned

Det der med at "glemme" ord er jeg desværre ret god til ....snakkede engang med én hvor jeg skulle skrive hans navn ned, og da det ikke var et helt almindeligt efternavn blev jeg nød til lige at spørge hvordan det staves og fik sagt "kan du stave det?" hvortil han grinende svarede "Ja, jeg har øvet mig" og flov var jeg

Hanne, jeg kan godt blive lidt misundelig på dit weekend projekt Jeg håber min søn får en datter (til den tid) så jeg også kan lave "pige ting"

// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 19:05

Så gider i nok ikke høre om min snarlige ferie til den sydlige del af Portugal.
Jeg er ikke flov men føler allerede solen brænde på mine kinder.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 19:08

NEJ Eyvind det gider vi overhoved ikke høre om .....medmindre den bliver aflyst

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 19:12

Så skal jeg nok heller ikke fortælle om de dejlige billeder af letpåklædte sinjoritas (eller hvad de hedder) som jeg vil fylde mine memorykort med.
Så det gør jeg ikke.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-08-05 19:13

Det har været en kanonfredag
Kom hjem i går efter 9 uger til søs i min motorsejler (møgvejr de sidste 7 uger)
Skulle lige starte ventilationsanlægget her til morgen--goddaw do--traffoen stået af.
Ok - så må man jo hente en ny (kr. 845.-), men gud hjælpe mig om bilen ville starte (formodentlig defekt starter) og min billige mekaniker har stadig ferie.
Tog en taxa--måtte gå de sidste 200 mtr. grundet vejarbejde og det stod ned i stænger
Ukrudtet i haven er oppe i ca. øjenhøjde, græsplænen når til knæene og fruens stueplanter har haft det bedre.
Det bedste ved denne fredag er, at snapsen er varm og øllet koldt
I øvrigt pisser det ned og er hundekoldt.
Nåh-hva'----der er jo altid kandu at trøste sig med

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 19:19

Eyvind du vinder altså ikke point med at snakke om letpåklædte piger, så snak du bare løs om dem

Dabj, ja den bliver nok svær at slå - du har da vist haft den værste fredag indtil videre

Jeg går også og "trøster" mig med Kandu mellem pakningen, strygningen og alt det andet der skal være klar til sønnikes afgang - imens han selv hygger sig med kammeraterne og slet ikke har tid til at være hjemme hos moar...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-08-05 19:24

->Toupie
Han dukker op når du rasler med tegnebogen og kondomerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 19:32

Her kommer så nuets virkelighed.
Der er masser af brune "biiib" i min græsplæne som skal tages op.
Jeg må nok også slå den plæne i morgen selvom det regner.
I morgen skal hele vejen nok ikke i naboens sommerhus og grille fordi det regner.
Så vi må blive hjemme og grille i naboens udestue i stedet, selvom det er lidt synd, når nu de lige har malet.................nå det er jo deres fejl ikke at sørge for godt vejr.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 19:44

Dabj det er ikke helt lyv for jeg mødtes med ham og kammeraten i byen netop da der skulle handles og købes kondomer (en pk. med riller og en med creme) ...og så lige en ny mobiltelefon
Nu har han lige været her igen for, at høre om jeg ikke kunne hente dem i Sorø i aften engang.....han ved godt hvad en mor skal bruges til

Eyvind, ja kom du bare tilbage til virkeligheden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 20:11

Min fredag Toupie?

1.) Enghave Plads og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

2.) H.C. Ørsteds Parken og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

3.) Blågaards Plads og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

4.) Nytorv/Gl.Torv og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

5.) Christianhavns Torv og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

6.) Christiania og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

7.) 'Parma-Parken' og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og kørte videre til :

Bodegaen Schelenborg.

..blev træt af idioterne og gik hjem

8.) Gik ind på http://www.kandu.dk ..og hørte på nogen fjolser skændes.

..blev træt af idioterne og tændte for tv'et.

9.) Zappede rundt på ALLE kanaler og hørte på nogen fjolser skændes.

..bliver snart træt af alle idioterne og går i seng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 20:42

Her skændes vi ikke Molo - det groveste vi kan finde på, er at slå græsplænen.
Men nu du er her - så klipper vi den pænt i stedet for.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 20:42

Altså Molo folk skændtes da ikke her på Kandu, måske alle andre steder, men ikke her ...så bliv du bare

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 20:43

2 sjæle.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 20:44

Der kan du se.........................................vi mener det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 20:55

Ok. Når nu I si'r det : Så bli'r jeg ....lidt endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 20:56

...men jeg har altså slukket tv'et

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:02

Tænder igen kl. ca 23.50 og prøver at finde en film på 3+ der hedder noget med : Dolores Claiborne

Den har jeg nemlig ikke set

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:03

[hør] ..så I ska' ik' sige om det er Butleren ..eller arne, der har gjort det!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 21:06

Godt du har slukket tv´et Molo, der er da langt mere hyggeligt herinde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 21:12

Det er Dolores fætter som gjorde det. Men jeg har ikke set hele filmen - kun slutningen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 21:16

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 21:23

(jeg håber at Dolores har en fætter)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 21:30

Jeg har det underligt i aften, vejret er dårligt, hvor kedeligt.
Det er også halvkoldt, det er også noget møg.
Jeg synes alting keder mig i aften.
Det er også så møguretfærdigt altsammen.
Verden er imod mig.
Må jeg ikke godt snart gå i seng, så jeg slipper for denne jammerlige tilværelse.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:31

Eyvind -> Så er det godt jeg lukkede øjnene, da du skrev det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-05 21:32

Jeg vil drømme om alle de brune "biib" (((svampe))) i min græsplæne.
Og Jeres forfærdelige fredag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-05 21:32

Det vist en stephen king film så vidt jeg husker!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:33

Keldd -> Du trænger også til en FF'er : http://fergusons.dk/ebeer/?ff

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-05 21:34

Trist fredag? Det da skønt vejr her tror jeg nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:38

[hør] Jeg har øl i køleren ...og nej : Ikke på bilen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 21:40

Der står nogen snebajere ude i kælderskakten, måske jeg skulle prøve molos råd,hva' faen, jeg drikker dem allesammen.
Hilsen Keldd....der går i gang med at drikke sig glad.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:43

Keldd -> Du bli'r også så bleg af al den mælk du pljer at labbe i dig. Mælk er for børn ..du gamle

</SÅ_ER_DER_ØLLER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:45

Jeg laver lige en tråd til de drukfældige : FREDAGSBAREN !

..og hopper af hér for nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 21:50

De smager jo meget godt,øh, det var den første. Faktisk tror jeg, jeg vil lægge mit liv om (bøøøøøvs), så det bliver
lidt mere stemningsfuldt, med tryk på fuld.
Jeg giver en snebajer molo, bare kom. Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 21:55
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 21:59

Æv Molo, jeg kan slet ikke deltage i din tråd ....jeg skal ud og køre bil

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 23:28

Hanne, jeg kan godt blive lidt misundelig på dit weekend projekt Jeg håber min søn får en datter (til den tid) så jeg også kan lave "pige ting"

// Toupie

Så er du mere heldig end, jeg er! Jeg har ingen børn og får det tydeligvis heller ikke HULK! Jeg ville så gerne have udfoldet mig med alsken festlige børnefødselsdage, klip og klist og og og...

Og så har min niece sq selv et dukkehus til den kommende bebs.... Så nu må jeg lege med mit dukkehus helt alene ØV

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 23:31

Hanne, du kan bare komme her med det, så skal jeg nok lege med dig

Jeg sad her foran computeren og pludselig lyd der underlig larm udenfor mit vindue?? (jeg bor på 1. sal) hmm..tænkte jeg, jeg må hellere åbne vinduet og se om der er nogen der vil ind - og det var der sørme så nu har jeg besøg af naboens kat der har lagt sig vel tilrette i sengen. Jeg bliver nok snart nød til at købe noget kattemad

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 23:32

Bette pus Keldd

Bare vent til i morgen - så ser det hele meget.......værre ud, for så har du tømmermænd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-08-05 23:43

Hanne, jeg har aldrig tømmermænd,
jeg har det fint,
alting er godt,
mig sker der ikke noget
Ha ha ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd...............

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 23:44

Keldd, det er den rette holdning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 23:56

Stille.... jeg ser film ..altså!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-05 23:59

Hedder det ikke lege sammen med dig, Toupie?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 00:02

Tedd, jow det gør det vist for det er ikke Hanne jeg vil lege med, men gerne sammen med Hanne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 00:02

Molo, dit tv larmer, skru ned!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 00:03

En kvinde uden en mand er som en fisk uden cykel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-05 00:07

En pige uden cykel? ..er som en guitar i en tønde øl !!!

</REKLAMER>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 00:21

En hund uden herre er som en fredagsbar uden kvinder!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 00:50

Ikke mere til de herrer

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 00:56

Enig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 00:56

En Camilla uden moster er som en dukke uden møbler!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 01:17

Jow! Det vil jeg sige til hende

Toupie - jeg er altså til mænd så vil godt lege sammen med dig...

Men det kommer til at vare lidt, for det er totalt rydtet for alt - selv tapetet.

Så der tænkes og søges på Nettet og planlægges - det er sq skægt!

Jeg har lavet et skibsplankegulv til entréen. Scannede en fyrplanke ind og bearbejdede billedet.

Printet ud på halvmat fotopapir - det er skisme flot!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 01:23

Hanne, det er jo netop indretningen der er det sjove

og jeg er altså også til mænd ..........altså én ad gangen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 01:24

Darn!! Endnu en fantasi forsvundet!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 01:26

Tedd altså..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-05 09:22

god formiddag med jer - i har ski da fået hygget jer her - herligt

Idag er vejret (endnu) møgtrist og vådt - men de lover det bliver bedre - ok med det så - var ude med vovsen kl 5 imorges - den kan filene få en ud af sengen og igen ved 7:30 tiden - godt valg - da vi kom hjem regnede det næsten ikke mere

Det har bare at blive en god dag idag - jeg bliver fri for vovse for datter og sviger kommer hjem fra ferie idag - jahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - så kan jeg finde ud af hvor jeg bor igen

(synd at komme fra hede og solskin til et surt augustvejr for dem )

Ka´I så få jer en hyggelig lørdag alle som én

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-05 10:10

Det kan du bide skeer på jeg kan miritdk. Jeg har lige været i Getto og købe 8 billigbajere for en 20'er

..og jeg har stadig penge på konto'en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 10:38

God formiddag alle

Her skinner solen og naboens kat er vist gået hjem igen
Nu skal alt sønnikes bagage køres til den anden ende af byen og puttes i en lastbil.....nej pjat, men i "dele" bilen - og frisøren kalder om en time.. så det skal nok blive en god dag

// Toupie

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 12:03

Toupie, ja, netop indretningen

Tedd - det må skisme undskylde det var ikke min mening at tage dine illussioner fra dig...

Solen skinner i ÅÅÅrhus, tra la tra la tra la

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 12:51

Hanne jeg er ret ferm til sådan noget.....og kan gå helt i svime over alle de søde ting man kan købe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-05 13:00

Toupie -> Så er det jo godt, det ikke længere er fredag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-05 13:47

Næh nu det lørdag den 13!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-05 13:55

Toupie - jeg har det på nøjagtig samme måde.

Jeg burde bare ha' et mellemnavn: "Det må jeg kunne lave selv", for hver gang jeg ser noget godt, tænker jeg det

Så det er ét stort eksperiment! Det kommer til at ta' evigheder og ta' energien fra alt andet - ihvertfald indtil videre

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:26

Tedd nu er det søndag den 14

Hanne tror du bliver nød til, at lave billedserier ligesom Keldd, så jeg kan følge med

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 00:29

Ja, hvis jeg kunne finde ud at lave et link...

Jeg har ihvertfald taget en masse billeder - så jeg har det hele som før og efter.

Jeg fik "formlen" af - ja, nu kan jeg sgutte huske, hvem det var. Men jeg kan ikke få det til at virke...

Hjæææælp

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:32

Jeg kan sagtens hjælpe dig med et link, men det er nok ikke sådan et du kan bruge

Har du en hjemmeside du kan lægge dem op på?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:41

de der link - skal de koges eller steges ????????

hanne......... lav dog en hjemmeside for 117. gang

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:44

Miritdk jeg foretrækker dem rå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:46

haha toupie - pas på med hvad du ønsker (raw)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:50

Ja det kan der jo være noget om Miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:52

skal vi alle synge ÅHHHHH DET ER SØØØØØØØØNDAG ??????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:54

Den kender jeg ikke Miritdk, kan du ikke lige synge resten for mig?? .......kender kun: det var en lørdag aften, jeg sad og ventede dig..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:55

skøre kugle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:56

I hate mondays!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:57

haha - hvad er forskellen tedd ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:59

Nå nej den hedder I don't like mondays!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 00:59

ER jeg skør Miritdk??!! jeg troede ellers bestemt det var dig .......men så er vi nok begge skøre herligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 01:01

toupie kom ikke her og gør krav på min titel - det varer en rum tid før du klarer det lige så godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 01:23
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 08:28

Jeg vil da også gerne hjælpe Camillasmoster med hjemmeside, upload, madlavning og opvask

...for nogle få tusinde påængår

Jeg kender kun Troels Triers : Rosa ..kærlighedssange til et barn. På denne plade er der en rørende sang der hedder søndag med dig. Jeg kan ikke hele teksten, men her er et par strofer frit efter hukommelsen :

Søndag med dig
søndag i sol,
Vi cykler en tur
du sidder højt i din stol

Du vinker og ler
mens folk går forbi og smiler
fordi det er dig de ser
Vi møder en hund
vi gi'r den lakrids
..som den ik' gider spis'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 08:30

..men det er nu også skønt at være ungkarl. Man kan uden diskussioner sidde at ryge cerut til sin morgenkaffe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 09:52

miritdk
Okay okay, men jeg har jo inte tid - jeg laver dukkehus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 10:01

dårlig undskyldning - hanne for hulen - vi vil jo se dit dukkehus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 10:20

Nåh ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 10:26

Camillasmoster -> http://www.hjemmesideskolen.dk/default.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 10:28

..og så tænker du : "Det må jeg kunne lave selv"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 10:31

Molo - ohh, nu skal jeg til at gå i skole igen, suk.

Så vil jeg alså ha' en ny skoletaske - OG ET PENALHUS, jubiiiii

Men først skal jeg i Silvan!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 10:36

Silvan? Jamen, en værktøjskasse til websmeden er det da også en go' idé at investere i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 10:39

Morgen alle:
Hanne lav nu den hjemmeside, spørg her eller lav dit eget spørgsmål på kandu, så er du i
sikre hænder her (ingen dumme kommentarer tak) molo og bent sætter hurtigt tingene på plads, og så
giver du mig pointene, jeg er nemlig pointsamler.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 10:44

Keldd -> Jeg kommer kun med "kloge" kommentarer ...tak

..og du holder bare snitterne væk fra MINE påænger din gav-

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 11:05

Underligt, forleden var jeg småsur, lidt nede, øh I ved, men i dag er jeg i strålende humør, glad, og alt muligt.

Nu vil jeg køre op til grøftekanterne, og plukke cikorie,den blå i ved, og noget Rheinfang, den er jo gul.

Lidt billeder skal der også tages, jo, det bliver en god dag, det vil jeg så håbe I også får.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 14:47

Jamen, I kan bare vente jer, når jeg går i gang med mit site

Keldd - hvor er det dejligt at "høre", at du er glad igen!

Pluk lige en grøftekantsbuket til mig - jeg æælsker så noen!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 14:50

hanne ?????? elsker du no(g)en hvis du får grøntsager

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 15:04

Ja, grøntsager kan godt bruges

Men de er ikke nemme at få i en vase...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 15:07

grøntsagerne ????????? (flot med en vase med dekokål )

ps man kan da få grøntsager på/ i dåse (har jeg selv hørt)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:05

Puha, pyntekål kommer til at lugte

Jam, skal dåsen så ned i vasen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 21:11

(((((((((((( T O U P I E )))))))))) - det er ikke fredag mere og hanne lyder som om hun eksperimenterer med dirty thinking

hanne...... nægter at svare

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 21:24

pyntekål ind i dåsen! Det sg ikke for børn det her!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:26

Nu tror jeg da liiige, at det er dig miritdk, der har snavs på hjernen

Det hele startede med en grøftekantsbuket.........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 21:31

hvorfor tror du det hanne ??????????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:33

Tjahhhhhhh..................

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 21:37

Halooo så er jeg her igen Har lige været et smut på Samsø og afleverer sønnike *snøft* men jeg kan se i har hygget jeg godt imens, herligt

Miritdk din 14-08-05 01:01 ved jeg ikke helt om jeg skal tage som et kompliment eller en fornærmelse

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 21:38

"jeg" er altså = "jer"

altså hvem putter nu hvad på dåse????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:43

Spør miritdk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 21:44

Miritdk, hvad er der med din dåse???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 22:24

Hvis I ikke holder op med at støde min moral, bliver i meldt.
Det er rigtig væmmeligt , at skulle se på det her.
Jeg kan ikke lide så'noget.
I kan ikke være det bekendt.
Æv, hvor er i tarvelige.
Nu har I ødelagt mit humør, ja.
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 22:26

Keldd, kan en dåse virkelig støde dig sådan? ......eller det er måske ikke den der støder

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 22:29

Se nu, det bliver være og værre.
Nu må I også selv om det, nu ringer jeg og siger det til min storesøster.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:31

toupie - kig lige på datoen over hvad du vil have svar på

ved da intet om dåser - andet end at de er runde her og der

Hvad kan man forresten ikke putte i en dåse ?????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 22:32

Keldd, hils hende hun er sikkert sød

Jeg vil gå i seng så jeg kan være frisk til den første arbejdsdag i morgen

Tråden lukker jeg i morgen.....måske, eller også engang når Hanne får lavet sin hjemmeside

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-08-05 22:34

MIritdk kommer det ikk an på dåsens størrelse??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:35

ææææææææælsker keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 22:39

Min søster siger,I skal have vasket jeres mund i sæbe.
Og se, nu æææælsker mirit mig, men det gælds ikke, hun skal også have vasket sin mund.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:58

klovn keldd

kan ikke snakke hvis jeg har sæbe i munden - så kan jeg jo kun boble blup blip blørb bloblelop

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-08-05 23:24

Det er også godt det samme, hende henne hos købmanden, har givet mig 3 DVDer,
der er een med negerpiger, og een med tykke piger, og een hvor de bare gør det almindeligt,
men nu har jeg snart set dem så mange gange, så jeg skal snart ha' dem byttet, ah jeg tror jeg tager den med tykke piger i aften, godnat alle.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:26

drøm interessant keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 23:32

Toupie - det har lange udsigter - jeg skal først have opfrisket min ihukom i forbindelse med hjemmesider

Keldd - dejligt, at der stadig er nogle mænd, der er til tykke piger - jeg troede ikke, at det var trendy...

Hils storesøster og sig, at hun skal give dig et knus fra mig!

Sweet dreams folks!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-08-05 23:44

Hanne du har da (forhåbentlig) dine billeder på computeren, ikk?? ......vi VIL nemlig gerne følge med i processen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-05 23:50

Jow jow, ellers har jeg en scanner.

Har scannet en fyrbjælke og lavet et skibsdæk til entréen

Der har ikke været meget liv i folk i aften, hva'?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-05 23:51

Jeg kan også godt li' tykke pi'er ....bare de ta'r opvasken og går ned med skraldet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-05 23:52

Jeg synes hende Hanne er så sød lige pludselig.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-05 23:55

Keldd -> Din opvask er også enorm og skraldet gider vi slet ikke engang snakke om...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-05 23:56

..undskyld moster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-05 00:03

Molo All forgiven - min opvask er ligeså stor... og jeg sagde OPVASK

Keldd - plejer jeg da ikke at være det???

Hvor meget vil du låne?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 00:05

Jamen atså Hanne, jeg mener så'n ekstra meget sød.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-05 00:07

Hvad har jeg da gjort for at være SÅ sød, søde keldd???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:07

...ikke under en tusse ...åbenbart

Keldd : Din trussetyv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-05 00:10

tussetyv - næh Molo, han vil garanteret ha' poænger

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 00:10

Nu vil jeg gå i seng, sov godt søde Hanne, og også jer andre,
men altså ikke helt så godt som Hanne, for jeg synes altså hun er rigtig, rigtig meget sød.
Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 00:16

Jeg synes lige jeg vil sige godnat een gang til, til Hanne,
og jeg synes du bliver mere og mere sød hele tiden,
godnat Hanne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:16

Keldd -> Sov godt ...fedte-røv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-05 00:18

Nej, nu skal jeg spekulere over, hvad jeg dog har bedrevet af gode ting, indtil lørdag, da jeg jo smutter til Skagen i morgen - har I forøvrigt set vejrudsigten? fløjt - jeg har bestilt det

Men tak for de pæne ord Keldd, vi får se på lørdag. Hvis du har opført dig ordentligt, til jeg kommer hjem igen, kan der måske falde lidt af (ingen snavsede tanker her tak)

God uge til jer alle...... bye bye.....ciao ciao......farvel......farvel......wiedersehen

Opfør jer pænt - jeg checker jer af på lørdag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:19

..og Toupie -> Det ér bleven mandag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:20

..øeh... tirsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-05 00:20

Nej Molo - tirsdag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:22

Camillasmoster ->

Citat
..kan der måske falde lidt af

..et par kilo ...eller noget?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 00:24

Ha' en rigtig god tur Hanne, og jeg skal nok opføre mig ordentlig, tro ikke på hvad molo siger, det passer slet ikke hvad han siger, og jeg køber heller ikke nogen nye DVD'er så.
Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 00:27

Keldd -> Næeh... du låner dem af naboen ..din sjover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 00:39

Så er det sengetid molo..........skrub i seng, ha ha ha .
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 01:02

Nat nat..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-05 02:50

Har du ikke snart prøvet alle af hunkøn på Kandu Keld?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-05 02:52

Gør ligesom mig! Jeg er populær blandt damerne!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 08:35

tedd:
Jeg ved ikke om jeg er populær, det må andre vurdere,
men jeg ved, jeg må følge mit hjerte.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 09:25

hov du keldd - de der to prikker ved siden af næsen er sq da ikke hjerter - det er øjne ;-?

Måske forsent - men håber du får en rigtig god ferie hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-08-05 09:49

Jeg tror også jeg vil holde ferie i dag, pakke fotogrej og stativ ned,læsse det på MC-Scooteren, og køre, og så se hvor jeg ender, det bliver en herlig dag, og jeg bliver ikke sur på mirit, selvom hun (du) vrøvler.
Tag en fridag alle, husk sommeren er snart forbi, her skinner solen, jeg vil også godt have den skinner på jer, så hold
nu fri. Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 10:01

snyd - her skinner solen ikke - men de siger jo den kommer senere - hvornår det så end er

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-05 11:09

Molo, jow det er skam blevet tirsdag og "øvfredagen" er forlængst forsvundet ....men jeg har en plan he he så tråden bliver nok ikke lukket før lørdag -søndag...

Hvad planen går ud på er pt. en hemmelighed

// Toupie
...der har travlt på arbejdet og slet ikke har tid til at være på kandu...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 11:12

hvad laver du så lige her toupie - lol

god arbejdslyst

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 13:17

Keldd -> Du ka' jo altid køre forbi mig

..her er der overskyet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 19:56

hvordan gik det så lige med solen - her kom den og dagen har været dejlig med sol og lidt vind

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-05 22:31

Miritdk det gik med solen her, som med kandu ..........det gik godtnok langsomt før den tittede frem, for atter at forsvinde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-05 22:36

Her er så min lille hemmelighed

http://home1.stofanet.dk/undervejs/

Så nu er der bare ingen undskyldning mere ........nu må vi bare vente til Hanne kommer hjem igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 22:38

- jaja den kommer jo igen imorgen - så kan vi glæde os over det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 22:42

ooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH - kan du så komme videre
det ville jo være sjovt om hanne havde lidt inspiration når hun kom hjem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-05 23:01

Miritdk, resten af designet kan Hanne selv sørge for - hun skal bare fortælle mig hvad jeg skal gøre/skrive og sende billederne til mig, så skal jeg nok sørge for resten

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-08-05 23:11

Og når Hanne engang har fået sit eget sted til en hjemmeside, kan jeg brænde denne ned og sende den til hende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-05 23:38

HERLIGT !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 08:38

Citat
Result: Failed validation, 2 errors

Address:
Encoding: windows-1252 (detect automatically) utf-8 (Unicode, worldwide) utf-16 (Unicode, worldwide) iso-8859-1 (Western Europe) iso-8859-2 (Central Europe) iso-8859-3 (Southern Europe) iso-8859-4 (Baltic Rim) iso-8859-5 (Cyrillic) iso-8859-6-i (Arabic) iso-8859-7 (Greek) iso-8859-8-i (Hebrew) iso-8859-9 (Turkish) iso-8859-10 (Latin 6) iso-8859-13 (Latin 7) iso-8859-14 (Celtic) iso-8859-15 (Latin 9) us-ascii (basic English) euc-jp (Japanese, Unix) shift_jis (Japanese, Win/Mac) iso-2022-jp (Japanese, email) euc-kr (Korean) gb2312 (Chinese, simplified) gb18030 (Chinese, simplified) big5 (Chinese, traditional) tis-620 (Thai) koi8-r (Russian) koi8-u (Ukrainian) macintosh (MacRoman) windows-1250 (Central Europe) windows-1251 (Cyrillic) windows-1252 (Western Europe) windows-1253 (Greek) windows-1254 (Turkish) windows-1255 (Hebrew) windows-1256 (Arabic) windows-1257 (Baltic Rim)
Doctype: (no Doctype found) (detect automatically) XHTML 1.1 XHTML Basic 1.0 XHTML 1.0 Strict XHTML 1.0 Transitional XHTML 1.0 Frameset ISO/IEC 15445:2000 ("ISO HTML") HTML 4.01 Strict HTML 4.01 Transitional HTML 4.01 Frameset HTML 3.2 HTML 2.0 MathML 2.0 XHTML 1.1 plus MathML 2.0

Revalidate With Options: Show Source Show Outline

Show Parse Tree ...no attributes

Validate error pages Verbose Output

Help on the options is available.

No DOCTYPE found! Attempting validation with HTML 4.01 Transitional. The DOCTYPE Declaration was not recognized or is missing. This probably means that the Formal Public Identifier contains a spelling error, or that the Declaration is not using correct syntax. Validation has been performed using a default "fallback" Document Type Definition that closely resembles "HTML 4.01 Transitional", but the document will not be Valid until you have corrected this problem with the DOCTYPE Declaration.

Learn how to add a doctype to your document from our FAQ.

This page is not Valid (no Doctype found)!
Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser.

Error Line 1 column 0: no document type declaration; implying "<!DOCTYPE HTML SYSTEM>".
<html>
The checked page did not contain a document type ("DOCTYPE") declaration. The Validator has tried to validate with a fallback DTD, but this is quite likely to be incorrect and will generate a large number of incorrect error messages. It is highly recommended that you insert the proper DOCTYPE declaration in your document -- instructions for doing this are given above -- and it is necessary to have this declaration before the page can be declared to be valid.

&#9993;

Error Line 16 column 29: required attribute "TYPE" not specified.
<script language="JavaScript">
The attribute given above is required for an element that you've used, but you have omitted it. For instance, in most HTML and XHTML document types the "type" attribute is required on the "script" element and the "alt" attribute is required for the "img" element.

Typical values for type are type="text/css" for <style> and type="text/javascript" for <script>.

Skam dig Toupie. Mage til venstrehåndsarbejde. Du skal erklære en !DOCTYPE, da browseren ellers parser siden i non-comliance mode, hvilket også besværliggør en validering og i følge HTML 4.01 standarden erklæres et javascript således :

Kode
<script type="text/javascript">
.
</script>

Baggrundsfarven EFCAF4 er IKKE, som teksten 0099CC er, en websikker farve. De websikre farver finder du her :

http://www.kandu.dk/dk/kurser/HTML/safecol.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 08:43

Ps. Man kunne med fordel udskifte : <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">

med : <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">

..vi er i Danmark

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 08:52

vil du så rende og hoppe og komme her og blive væk molokyle .........................

synes absolut det er en sød ide og er der blevet bedt om kritik eller hjælp ??????

godmorgen alligevel din skøre rad

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-08-05 08:55

Det er helt rigtigt, det molo har skrevet, jeg skulle lige til at skrive det samme.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 08:57

Pps. Derudover er alle præsentations attributter i bl.a. <body> , <div> og <p>, samt markøren <font> deprecated i HTML 4.01. Man bør bruge CSS istedet.

Altså i stedet for <body bgcolor="..."> ..bør man enten skrive farven ind i sit stylesheet for siden :

Kode
<style type="text/css">
body{
background-color:#ffffff; /* Hvid baggrund */
}

..eller benytte en inline regel : <body style="background-color:#ffffff;">

Det samme gælder for : <p align="center"><font face="Algerian" size="7"> ... </font></p>

Der kunne omsrives til f.eks : <p style="text-align;center;"><span style="font-family:Algerian,sans-serif; font-size:150%;"> ... </span></p>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:00

miritdk -> Sådan er det bare, når man er nørdet nok

At stille sin uvidenhed inden for webstandarder og -design til offentlig skue, er som at holde en rød klud foran en tyr

Undskyld...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:01

hvorfor gjorde du det så ikke keldd - haha - nææææææææ du ville ikke nænne det ville du ikke - selvom jeg da er overbevist om at du godt kan
godmorgen til dig også

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:02

molo din nød !!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:03

Ppps. Ret lige : <p style="text-align;center;"> til : <p style="text-align:center;"> ..der havde sneget sig et semicolon ind ,hvor det ikke skulle være

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:05

(((((((((((((Toupie))))))))))))) kom og skæld ud - molokyle misbruger din tråd til at blære sig og rakke din side ned (hannes side)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-08-05 09:09

mirit:
Jeg skrev det for sjov, det er ikke med i mit univers, det der kodehalløj.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:11

Det er sgu da ikke mig der har lavet WEB standerne. Jeg opfordrer blot til man prøver at overholde dem. En umulig opgave, når man benytter Frontpage !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:13

og jeg var absolut alvorligt - tror på din alvidenhed keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:15

tror det er molo der har lavet de web standarder og forsøger at snige sig udenom

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:15

standerne ??? standarderne ...skulle der have stået

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:18

om igen - tror det er molo der har lavet alle fejlene ;-P

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 09:26

Godmorgen

Molo, når jeg engang er vågen nok til at prøve at læse det du har skrevet, vil jeg prøve om jeg også forstår det

Jeg har lavet den i Frontpage og har jo egentlig ikke gjort så meget "selv" - men kritik/gode råd og ideer er da hjertelig velkomen, bare det er skrevet så jeg forstår det

Miritdk, takker for opbakningen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:37

http://www.realmacsoftware.com/

RapidWeaver til Mac er den eneste WYSIWYG editor jeg er stødt på, der laver kode som validerer korrekt

..og så er det oven i købet XHTML 1.1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:38

øv toupie - nu risikerer vi at hele tråden ender i kylmedmolo scripts og alt der ligner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 09:41

..det er jo heller ikke, hverken fredag eller week-end længere

Op på dupperne

</MOLOKYLOE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 09:41

Mirikdk, bare rolig....hvis det bliver alt for slemt mailer jeg bare hjemmesidekoderne til Molo, så kan han selv rette dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:42

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 09:44

Op på dupperne?? det er sgi nemmere sagt end gjort.....det er dælme hårdt at starte på arbejde igen efter en ferie, specielt når man også skal vænne sig til nye arbejdstider, og arbejde 7 dage i træk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:44

æuwww jeg sidder og venter på en opringning fra en nabo der vil med ud på tur - og hun er ski enten faldet i søvn igen (tager ikke telefonen) eller stukket af
typisk når vejret er lidt godt igen !!!!!!
og hvor sidder man så og venter ??? nemlig !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:46

uff - for mange dage i træk - pas på du ikke bliver forkølet toupie

hvorfor filan er folk altid trætte efter ferie - ?????????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 09:47

Ja Miritdk, det er alt for nemt at blive kanduman

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:49

ikke løgn

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 09:51

Miritdk, det er da logisk nok i ferien har man ret travlt med alt muligt og skal nå så meget som muligt imens man endelig har tiden. Samdidig kommer man helt ud af den faste rytme man normalt har når man arbejder - når man så starter op igen, skal man til at bruge hjernecellerne igen, stå tidligt op og bruge sig selv på en anden måde end i ferien..........det tager hårdt på kræfterne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-05 09:58

det er jo så lige det - ferie bør være afslapning og rekreation fra hverdagen - så nogen har da misforstået noget

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-08-05 10:01

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-05 13:44

miritdk -> Ka' du så (..lige som jeg) komme UD i det gode vejr

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 01:32

Ca. sådan skal det gøres : http://frip.dk/molokyle/temp/CSSmenu.html

Bemærk : Det er blot et udkast :

1.) 'Hjem' og 'Underside' er næsten identiske, bare for at vise man sagtens kan linke til egne sider.
2.) Der er 'dobbeltkonfekt' (redundans) i diverse stylesheets, da XHTML filerne blot er bixet samment til lejligheden
3.) I 'virkeligheden ville man lægge Javascriptene i samme *.js fil, hvilket også gælder stylesheets'ene ..i samme *.css fil.
4.) Man kan fylde al den funktionalitet og 'tingel-tangel' på man lyster

Piece of cake

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 01:43

Ps. Hvis nogen skulle være i tvivl?

..er koden skrevet i Notesblok (notepad.exe)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-05 08:53

Så skinner solen igen, pak tasken og kom ud i solen, alt er friskt og skarpt,
duggen hænger stadig tungt i græsset,og hun siger henne i radioen 20-25 grader,op ad dagen,
hvad venter I på? Allerede nu er der masser af sommerfugle. Det er snart sidste chance, sig så ikke det er
min skyld, når I om ikke så længe ikke har den chance mere, fordi regnen vælter ned og det blæser, er koldt, og kulden
kommer snigende ind i de små huse, tænk hvor forfærdeligt det bliver de næste mange måneder.
Nå, det vil vi ikke tænke på i dag, nyd nu livet, tag ikke sorgerne på forskud, kom ud i solen, find dig en fyr, eller find dig en sild, og alt er godt.
Hilsen
Keldd.............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 09:12

Ama'r standpark bliver indviet idag, med Mary og det hele : http://www.aok.dk/profile/6280

Jeg skal på 5øren og høre musik kl. 16 med Finse og Frk. Uro ...men mest for at kigge på 'damer'

http://www.amager-strand.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-05 09:32

Jeg var nede og kigge på sandslottene de havde lavet, og alt anlægsarbejdet, det ser helt internationalt ud,
god tur, jeg bliver i Præstøområdet.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 09:40

venter på det gode vejr - her er det stadig tåget som bare den - men mildt - så vejret skal nok blive godt

rigtig god morgen - formiddag - ja hele dagen til jer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 09:54

Til Toupie : http://www.kandu.dk/dk/spg/72397#790345

Nej, det gør du ikke Du lægger blot en URL (Uniform Resource Locator) ..det hedder et link (..nu lærte du også noget i dag ), så højreklikker man på siden og vælger : Vis kilde... eller vælger browserens 'Vis' menu og klikker : Kilde.

Selvfølgelig opretter du, for nogle få tusinde påængår, i den relevante kategori (DHTML : http://www.kandu.dk/dk/emne/30810 ) et spørgsmål og giver dem til mig, når jeg svarer ...uanset om kommentaren er brugbar eller ej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 10:38

hold dig for hulan selv i de kategorier molo og skrup ud til damerne og kig på vejret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 13:42

miritdk -> Skulle det ikke været gået op dig for endnu? Er smaltalk den eneste katagori her på Kandu.dk, hvor (..næsten) alle emner kan vendes og drejes ..og regler/netikette kan gradbøjes

I kategorien : 'Andre interesser' må man forvente det er 'tråd-ejeren' (..igen dette fjollede arne.jakobsen udtryk) der afgør, hvilket emne der skal under 'kærlig' behandling.

ALLE andre andre steder bør man for så vidt muligt holde sig til emnet evt. med for spørgsmålet relevante afstikkere.

..og ja; jeg er på vej ned til 'damerne'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-05 14:38

Den der opretter tråden, kan vel egentlig ikke være ejer. Der er jo både Kanduteamet og os andre, der holder den
igang, der har en andèl i den.
Trådopretteren, er vel mere rigtigt.
Jeg ser så gerne, at jeg får 50 point ha ha ha ha, hver gang navnet bliver brugt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 15:17

nånånå - så hanekyllingen synes lige at jeg skulle belæres - det er er ellers andre der prøver på også - under megen opmærksomhed . synes du selv du er helt god til at overholde de retningslinier forresten ?????

hah - jo keld har ret - trådopretter er jo korrekt

Pyyyyh - det er godt nok lummert - dejligt med godt vejr - men pyyyyyyyyh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-05 19:50

Som trådholderindehaver har du visse rettigheder.
Men også pligter..........................du skal modtage alle de mail vi sender.
Du må ikke modsige de tit velmenende kommentarer.
Men du kan lukke tråden............................................tror du da.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 20:24

..og du skal give molokyle påængårnø !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 20:27

Søde 'damer' iøvrigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-05 20:44

øh.........ville de noget?.......Damerne.
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 20:57

..opdatere Acrobat Reader : http://sikkerhed.tdconline.dk/artikel.php?id=72425

..men de ville ikke ha' no'en øller

..selvom de var gratis

Kvinder nu om dage bli'r da også mere og mere underlige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-05 20:58

Jeg tror jeg drikker dem selv ......øllerne altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-05 22:10

Molo, ingen tvivl om at du er god til alt det dersens hjemmesidesjov .............men det er jeg IKKE!!! og jeg har bestemt ikke tiden til at blive hardcore, hvad dét angår - tror forøvrigt heller ikke jeg har hjernekapacitet til det så det må blive på min måde (indtil du forbarmer dig over Hanne og selv laver en )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 22:48

jaaaaaaaaaaa toupie - vi benytter da bare molo til at lave hjemmesider - nemt og bekvemt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-05 22:51

Lissom et hygiejnebind

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-05 23:01

Har han ikke kun plads til bollerne i sin leopard g streng?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 23:02

kan da være han har hvis han vender den tedd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-05 23:02

Tedd, der findes streng-indlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 23:05

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-05 23:08

Miritdk, vender hvad??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 23:10

sag samme toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-05 23:12

blev forresten forleden spurgt af en knægt om hvor fanden g-strengen sad på en kvinde - det var lidt (læs meget) svært ikke at grine - men vi fik da opklaret misforståelsen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-08-05 23:14

Ej hvor sødt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-05 23:51

Kan jeg ikke være væk et øjeblik?Før der skal tales dirty.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 00:02

ved da ikke om molo ikke har været i bad ???????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 07:29

Morning

ÆV det er fredag.. igen !!!

Molokyle går i bad hver dag, men bruger kun sæbe hveranden, medmindre han har svinet sig til

Det var nu ikke meget jeg fik set til den strandpark i går. Faktisk nåede jeg ikke længere end til det Cubanske band på 5øren, så jeg må hellere kigge forbi igen i dag og få styret min nysgerrighed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 07:32

Molo - der var masser af sild..................lige noget for dig, som fisker i rørt vande.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 08:29

Eyvind -> Dét var der... men også mange Torsk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 08:35

jam godmegetnæstenmorgen og nu er det søreme fredag igen og ikke så meget æv mere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 09:21

Jammen en torsk kan da godt snappe et par sild. Måske kan Keldd fotografere de store brune øjne, med sin makrolinse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 09:28

Det ka' da godt være det er det store ta' selv bord med stegte sild og det hele, men jeg ville nu være tilfreds med at stille apetitten ved at sutte på et par Gajoler
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 09:34

Gojuler mener du vel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 09:46

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 09:59
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 09:59

Hello folks.
Vejret er formidabelt, og lad det blive mellem os, men i går var jeg over i den udtørrede mose(ligger 5min.fra mig)
der så jeg for første gang to guldsmede i luften, jeg fulgte dem dybt ind i det mørke område af mosen, og pludselig
så jeg et solstrejf, i et vandspejl, på ca.10m2.
En stor sten lå i vandkanten, den satte jeg mig på i 2 timer og kiggede.
Høje træer omkransede hele området,kom man lidt forbi træerne, var der skræpper så høje, at de lukkede sig over mig.
Vegetationen gik tæt ned til hullet, og jeg havde mast mig lige frem til der hvor stenen var.
Lyset faldt helt forkert i går, men i dag, er det dagen, så tager jeg gummistøvler på, så får vi se hvad historien ender med.
Guldsmedene er helt uberegnelige, selvfølgelig kan de fotograferes medens de sidder på et blad, men jeg vil
prøve at skyde, medens de er i luften.
Der er også små grønstribede frøer, som jeg ikke har set før, så alt i alt, ser denne dag ret spændende ud.
Så må I få en spændende dag..............Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 10:04

Keldd -> I går var der også guldsmede i Parma-Parken. Ikke megen mose, men der er mange som sidder i skyggen og sumper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 10:09

og så er der os der har de smede i haven - helt privat ... de er ski flotte !!!

god fornøjelse keldd - og god sump molo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 10:09

molo:
Ja, jeg har hørt om dem, jeg bare ikke sikker på de er ret fotogene.
Jeg er ved at lade batterierne op til blitzen, så det varer lige lidt, inden jeg drager af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 16:33

Der sad en guldsmed på min skulder mens jeg spiste i går.
Når jeg viftede den væk, tog den lige en rundtur og kom tilbage på skulderen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 16:36

fortæl hvad du spiste så keldd ved hvordan han lokker de flyvende smede til sig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 17:06

Noget hvidt kyllingeagtigt kød og en masse underlige snittede grøntsager som havde været i ovnen og blevet meget varmt. Samt lidt Retsina.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-08-05 20:19

Hmm......jeg havde en yndig lille én siddende på min albue i dag det var en sand fornøjelse at studerer den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 20:24

må tage hatten af for Eyvinds beskrivelser for hvad han spiser

Jeps toupie - de er helt forbløffende flotte - men jeg kan altså stadig ikke lide at få dem i hoved eller hår

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 20:30

Keldd - hvor bliver du af. Vi sidder klar med de fotogene småsmede på en yndig bagrund (nogen af os altså)

Jammen Miritdk................................jeg er kun god til at spise mad.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 20:36

Jeg er her, efter en dag i mosen, jeg lægger lige en smed ind på hjemmesiden
tager lige nogen minnutter.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 20:42

indrømmer med røde kinder at jeg vist også ikke alene er god til at spise mad - men og bedst til det

wouwwwwww keldd -lykkedes det - herligt !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 20:44

sidder og nyder linie 3 - kom til at tænke på keldd da der blev sagt at det man havde i drivhuset var drivhuseffekter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 20:44

Se her tøser - der er snart vinsmagning
Keldd - må jeg henvise til dine vindruer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 20:45

grønne planter og andre drivhuseffekter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 20:46

Ja, ærede allesammen:
www.keldd.webbyen.dk

Smeden er der.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 20:51

Eyvind, jeg har lige fjernet dem, jeg vil imorgen vise hvor langt de er kommet.
Jeg vil så også lægge nogen billeder ind af den meget hemmelige mose, men altså
kun hvis det bliver mellem jer og mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 21:00

Keldd - du kan trygt stole på at alle os ikke siger det til nogen...........der er heller ikke flere som ikke følger med i smedens mosemysterium.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 21:11

flot keldd - der fik du ski ram på den

na na na naaaaaaaa na har hugget keldds druer så har da her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 21:12

Keldd, Eyvind og andre 'hjemmesnedkere' ka' en af jer ik' lige hjælpe til hér : http://www.kandu.dk/dk/spg/72716

Jeg er sgu ikke stærk i <form> markøren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 21:14

Nåeh ja.... flot og rød Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 21:14

Det går skam fint, der var een der vandt 38mill. igår.
Puh ha da da, så kunne man få et par nye snørebånd og så'n.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-05 21:18

Du må nøjes med de andre hjemmesnedkere - jeg har tidligere været derovre, og løb skrigende bort.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-08-05 21:21

Jeg kan sgu ikke hjælpe med sådan noget molo, jeg aner dårligt hvad jeg selv laver,
når jeg roder med hjemmesider, det er nok mirit, der har mere fod på det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 21:23

nope har mirit ikke - altid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 21:52

miritdk klarede ærterne ...men jeg fandt sgu lige på en 'alternativ' fidus i CSS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 21:56

klarede ikke noget (hvor svært er det lige at henvise til noget man kan kigge på ???)- molo du er vist også alternativt tænkende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-05 22:12

miritdk -> Skal vi ikke bare holde os til : molo er vist også alternativ.... ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:14

jo da - ok

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-05 10:05

Nåe i bruger bare de nemme løsninger - det ville jeg ikke være bekendt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 10:06

Må sg være Lang Fredag det her?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 10:08

vågn op tedd - det er lørdag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 10:10

tænkte mere på de 269 indlæg i denne tråd!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 16:20

Hej, her har I mig tilbage tralalalala

Solbrændte kinder og godt mæt af pillerejer og rødspætter.

Jeg SAGDE jo, at jeg bestilte godt vejr!

Der var en herlig stemning i Skagen - vrimlede med mennesker og svenskere

Mødte, som sædvanlig, nogle jeg kender

Jeg var liige ved at savne jer

Toupie - du er da en snuske! Med al den skriven om htmlkoder og deslige - så vil jeg sige TUSIND TAK for assistancen!

Det bliver absolut nødvendigt med mit kendskab til hjemmesider!!! Jeg har Front Page, så det med at brænde siden til mig, er en skie go' idé! Så kan jeg jo selv sidde og ødelægge dit store arbejde

Jeg har jo mulighed for en hjemmeside via Stofanettet, som jeg anvender.

Keldd - mein schatz - har du opført dig pænt under mit fravær?

"Mon du elsker mig stadig, keldd-e, er det stadig det samme for dig, lille jeg sidr' i Århus og venter, på den mail du sku' sende til mig" tralalalalala

Nu tæsker jeg emiler - 291 styk - gennem - sjovt nok, så er de fleste om denne tråd hi hi...

Jeg køber mig et hæfte om FrontPage, så må jeg jo se om, jeg kan lade være med at ødelægge din kreation, Toupie... eller Molo...

Lørdagsknuz

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 18:37

Velkommen hjem Hanne og tak for det gode vejr

Hvis det skulle lykedes dig at "ødelægge" noget så laver vi det da bare igen he he men ellers vil jeg tro, at du kun kan lave forbedringer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 18:49

Hej Hanne, det var godt du kom hjem, jeg har tænkt, om du nu havde det godt, faktisk, (sig det ikke til de andre)

, de har en beskidt tankegang, men jeg var lige ved at køre op til Skagen

Se nu her: www.keldd.webbyen.dk , kig på de sidste 2 billeder, dem har jeg lavet til dig

Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 20:41

Tak Toupie! Jamen, det var da så lidt, skulle det være en anden gang, så...

Jeg skal gøre mit bedste!

Tak søde Keldd

Du skulle have gjort det, der var SÅ skønt - især fordi, jeg havde bestilt vejret

Kan kværnen køre helt fra Præstø til Skagen?

De er smukke! Og orange er en af mine yndlingsfarver

Smeden er også flot skudt - den lever i bedste velgående - går jeg udfra.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 20:54

Hanne, du kan selv bestemme om jeg skal oploade dine billeder på hjemmesiden og gøre den klar inden jeg brænder og sender den til dig - eller om jeg bare skal sende den "rå" udgave til dig... du kan maile til mig på toupie@ofir.dk ...hvis du altså er interesseret

Keldd, det er nogle fine billeder igen igen din smed er magen til den der satte sig på min albue...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:01

velkommen hjem igen Hanne - vi glæder os til dit dukkehus. (måske også til at få lukket af for langfredagen her )

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 21:03

Miritdk ja den er vist blevet lidt lang men jeg skulle jo lige vente på Hanne

Lukker tråden inden midnat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:06

arghhhh toupie - jeg drillede jo kun - det er lidt sjovt den stadig løber

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 21:06

Tak, miritdk!

Toupie - Nøj, har du bare ventet på lille mig?

Jeg sender en mail lige om snart.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 21:09

Miritdk ved godt det kun er dril ........men min stakkels mailbox bliver totalt fyldt .........og ja det er lidt sjovt den stadig er aktiv, men kun dejligt (bortset fra min sprængte mailbox)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:09

tror da også jeg sender en mail til toupie - en klagemail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:10

haha toupie - hvem har bedt dig om ikke at fjerne flueben og blot følge med på kandu

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 21:13

Miritdk, du skal være velkommen til at sende alle de mails du lyster - også klagemails, de bliver nemlig sorteret fra

Det er da for kedeligt kun at følge med og ikke skrive noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:22

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 21:29

Jeps!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 21:35

Så tøser, tal nu pænt til hinanden.
Nu er det mørkt udenfor, og på denne årstid når det er mørkt, er der natsværmere.
Desværre er der utroligt svært at stille skarpt, når det er mørkt, så jeg vil prøve at rende rundt med en stavlygte
i munden, og forresten tak for de pæne ord om billederne, men jeg kunne fordømt godt tænke mig perlemorsnatsværmeren, jeg er nød til at være optimist, ellers sker der ikke en kæft.
Hilsen
Keldd..............der går ud i natten, med en lygte i munden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:38

suspekt mandsperson set luskende rundt i området ........... hold døre og vinduer lukket

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 21:41

Sikke dog en vidunderlig aften det er i dag

Det er lige lykkedes mig at redde en HD som ellers var gået helt i udu - en HD hvor firmaets (min) hjemmeside lå på, samt alle rejsebillederne, så jeg er bare ovenud lykkelig ......og nu har jeg vist lært at tage backup fremover

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:43

ja så er både dagen og aftenen da reddet toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-08-05 21:49

og en hel del dage fremover hvor jeg ellers skulle sidde og lave ny hjemmeside for arbejdet så det er bare fedt fedt fedt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 21:54

Jahh, så har du bedre tid til min

Rigtige kvinder tager ikke backup - men de græder tit!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 21:57

uff det har jeg lige været ude for - men ikke noget alvorligt heldigvis - græder ikke for tager faktisk temmelig ofte backup.
Èn ting er sikkert - det er ikke klogt at glemme at lukke ned for sin puter og være væk hele dagen og aftenen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 22:02

Jeg var vidne til et mord i aftes..............

Mine forældre og jeg stod på terassen, da en fugl i nabohaven skræppede, som var den blevet trådt på.

Efter, hvad vi kunne se i mørket, mener vi, at det var en høg, der var godt i gang med sin natmad midt på naboens græsplæne.

Jeg tog et billede, og høgen var sq da ligeglad.

Så fader listede over på græsplænen, for at se, hvor tæt på han kunne komme.

Han tog et billede, men det er lidt svært at se fuglen ordentligt. Den havde lavet et farligt rod på plænen.

Nu er det jo så, at jeg skulle lave et link til det billede, hmpfr.....

Jeg har i flere år truet med, at jeg ville ud at se solopgangen medbringende morgenmadskurv.

Jeg må liiige tage mig sammen og gøre alvor af det...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 22:04

Er Keld gået så jeg kan ha jer for mig selv?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 22:07

jeps

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 22:09

Han har det jo med at komme snigende ind fra mosesiden!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 22:09

Hanne - det der med at nå solopgangen er da nemt - luk kandu - drik varm mælk og gå iseng - så ser du både månen gå ned og solen gå op (hvis du gider gå udenfor når du vågner kl shit altså LOL)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 22:12

nemlig så jeg så lige han gjorde -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 22:16

tedd - så må vi hviske, så han ikke hører os

Ja, altså høgen skreg ikke

Jeg så den smukkeste solnedgang deroppe i Skagen!

Tog nogle flotte billeder af den... men sikkert ikke så flotte, som keldd laver dem...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-05 22:20

hvisker: sæt du dine billeder ind på fotokritik.dk så kan du vise frem

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 22:23

Hanne pas lidt på tedd, han har det med at komme bag på folk.
Ellers sig det til mig, så skal jeg tale alvorligt med ham.
Hilsen
Keldd................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 22:24

Hvisker tilbage: god idé miritdk!

Jeg prøver...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 22:35

Keld dit mosefund! Gå ud og tag et billedet af gummistøvlen du efterlod hos guldsmeden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 22:39

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=172999

Prøv lige at se, om dette virker efter hensigten.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 22:40

Hanne:
Lad os se dine billeder, selvfølgelig er de mindst lige så gode , som dem jeg viser frem,
ellers får vi klaret det i en fart.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 22:41

Jubiiii, det wirker!

Tak miritdk, du er en snuske!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 22:46

Camillasmoster -> Hva' så mæ maj ????

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 22:47

Fortæl hvilket billedbehandlingsprogram du bruger, eller send det i fuldstørrelse til mig:
kelddsnabelavvs.dk Så skal jeg tage mig af det, og sende det tilbage til dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 22:48

Væk molo..væk.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 22:51

Keld snavs.dk? Fed mail adresse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 22:54

Ps. Keldd -> Du må komme ud at lære mig at bruge mit 'nye' brugte Nikon FM-xxxxxxx m. original optik (35 mm. vidvinkel/universel) ...plus det 'løse' : Sekunda varer´: 200 mm. Zoom + Electronix Bliz ..af obscur observans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 23:05

Nåhh, molo, du er nu god nok

Okey dokey keldd - jeg sender fluks.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-05 23:22

Nu må du ikke græde Molo

keldd - jeg blir' ski da helt motiveret for at suse ud og skyde en masse - mit kamera er bare alt for ringe til at få en ordentlig opløsning...

Jeg har tænkt mig at gå rundt i byen og skyde gamle døre (med en venindes kamera).

Jeg har en stor svaghed for gamle ting, deriblandt gamle døre og vinduer og og og...

En dag er alle de flotte gamle døre skiftet ud

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-08-05 23:55

Hanne. Hvilken fremragende ide, med at fotografere gamle ting af den slags du nævner, men få styr på dit camera.
Jeg har skrevet en længere smøre, i FK's interne.
Cameraet, hvis det er på 3,2mill.Pix, burde kunne klare en del, kig nu på det.
Molo:
Prop en film i, og kig på parametrerne i apparatet, men først sæt nye batterier i, så parametrene virker,
fokusèr på objektet, skyd. Få brændt billederne (30kr.) på en CD, prop den i computeren, kig på billederne, og
bliv glad.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-05 00:03

Keldd- > Skal filmen ikke fremkaldes først ???

Ps. Jeg HAR en Scanner (HP Precissionscan Pro. 3.1) !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-05 00:05

Pps. ..og en CD-ROM brænder

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 21-08-05 00:12

WOOOOOOOW så blev det alligevel over midnat, men jeg skulle lige have sat en ekstra HD til min PC

Molo heller ikke denne gang får du point men du har dem stadig tilgode he he I stedet for får Axelise dem, da hun kommenterede tråden først

Takker for endnu en hyggetråd ......og god søndag alle

// Toupie

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:16

Keldd

Jeg sætter da ikke en film i et digital kamera - du trænger til søvn, min ven - du er ved at være vrøvle

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:17

Toupie - selv tak!

Og i lige måde!

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-08-05 00:23

Kunaat tøser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-08-05 00:44

Gonnat knægt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-08-05 00:56

cammilasmoster, kan pludselig ikke læse, men hævnen bliver sød.

Og molo, filmen skal fremkaldes ja, og det samme sted brænder de CD'en.
Så er det jo du kan rode med billederne på PC'en, når du har proppet CD'en ned i skuffen.

Måske har jeg skrevet noget du ved, og det har jeg sikkert, få nu taget den film mand.
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 13-11-05 13:47

*rotfl*
Dagens gode grin - tak for det ...
Gode grin bliver aldrig for gamle!