/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gave idé
Fra : bhermann
Vist : 893 gange
100 point
Dato : 12-08-05 13:28

Hvad giver man en mand, der fylder 50? Ungdommelig, folkeskolelærer, sporty, humoristisk....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 13:37

Øl er også mad http://home1.dknet.dk/lap/litterat.htm ..scroll ned

// Toupie

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-05 13:50

For det første skal han da meldes ind i 'Foreningen af Natpissere', hvilket vil sige at du skal give ham foreningssangen og sangskjuleren skal være en natpotte

Dernæst er han jo i en alder hvor han efterhånden har alt, derfor skal du ind i kategorien 'Gaven til manden der har alt'.
Prisniveauet er ret afgørende, det kan vel være alt fra gavekort, weekendophold til underhylere og sokker :P

På den anden side er nogle af hans ejendele sikkert osse ved at være godt brugt, så haveredskaber, ny tegnebog, Grillforklæde m. redskaber, sprut osv...kan være godt.''Hvis du vil blivei den humoristiske ende af skalaen kan du evt. klikke ind på www.guleroden.dk, der kan man altid finde en god gaveide - ikke mindst indefor humorgenren, men så sandelig osse i den mere seriøse afdeling.

Men under alle omstændigheder - HUSK NATPISSERNE

Hav en dejlig fest.

Knus fra vil.du - som lige nu NYDER den franske sommer og også nyder dén danske vejrudsigt

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 12-08-05 14:03

En lammeskindsnavlevarmer, da han nu er både sporty og humoristisk Den kan fåes i alle spøg og skæmt butikker eller Ærlig Bent.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 12-08-05 14:17

En gang massage,
et par fodboldbilletter
en næsetrimmer

der er masser af muligheder....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-05 14:37

Er ikke (helt) fyldt 50.... men.... jeg kunne vildt godt tænke mig et faldskærmsudspring (tandemspring) - og hvis har er lidt sporty, kunne det være fedt - samtidig med, at han kunne være lidt cool overfor sine elever.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-08-05 15:26

Vil edderdulme mig ikke have et faldskærmsudspring, når jeg om et par år bliver 50!!!!!!!!!! Men jeg er jo heller ikke en mand.

Jeg vil have et STORT gavekort til bog og ide.........og ALLE må gerne samle ind, jo større, jo bedre.

Det MÅ da også være den ultimative gave til en lærer.

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 12-08-05 16:04

Bøger/musik har selvfølgelig været inde over banen, men det giver man jo altid, synes jeg.

Bogidéer ? (udover øl for dummies, som jeg kraftigt overvejer)

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 12-08-05 16:08

Den der natpisserforening lyder helt vildt sjov. Hvordan og hvorledes ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 16:24

Jeg vil gerne have et faldskærmsudspring, når jeg bliver 50!!!

Nu har jeg hængt ude over Nordsøen under en helicopter, så jeg skal vel videre...

Hanne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-08-05 16:32

Her er der en bunke gode tips til gave:

http://www.gavekortet.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-05 17:25

en "falsk" dåbsattest hvor der er trukket 20 år fra

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 12-08-05 17:55

En KÆMPE lagkage med en fræk pige i............

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-08-05 17:58

http://www.gadgets.dk/
Gadgets.... for drengerøve i alle aldre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-05 19:11

En rollator.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-05 19:14

En stor pakke ble til voksne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-05 19:15

En stor pose viagra.

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 12-08-05 21:01

Hejsa

Kender alle ikke "Foreningen af Natpissere"...???

Sorry...kunne altså ikke lade vær´!

Godkendelse af svar
Fra : bhermann

Dato : 01-01-06 11:42

Tak for svaret vil.du.