/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon EOS 650 Manual helst på dansk søge~
Fra : 123nu
Vist : 649 gange
200 point
Dato : 12-08-05 10:43

Hej

Jeg søger en dansk manual til
Canon EOS 650 (engelsk kan også gøre det)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 12-08-05 10:50

du kan hente den på www.canon.dk her er den som acrobate reader

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 12-08-05 10:54

Tak for svaret Nordsted1.

det var hurtig
Jeg har været inde for at søge men kan ikke se skoven for bare træer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 10:55

velbekomme, go' week-end

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 11:07

https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/ her er startsiden på dit camera

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-08-05 11:15

Hej Nordsted1

Jeg kan stadig ikke finde nogen manual
(så det kan være jeg skal tænke på briller istedet for)
Men tak for din tid og hjælp
og selv god weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 11:18

på det link jeg lige har sendt det der self, der skal du udfylde felterne på hvilket mærke kamera osv. så kommer det frem

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 11:30

Canon plejer da at tage sig betalt for manualer og det link er jo bare til support FAQ

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 11:36
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 12:17

Hej 123 nu.
Slet du bare det andet spørgsmål før nogen kommenterer i det.
Jeg deltager ikke som visse andre for bare at skovle point sammen og jeg har da rigeligt endda.
Jeg blandede mig også mest fordi jeg har oplevet mange der har efterlyst en dansk manual til deres Canon produkt, og som ikke har kunnet få det med mindre de betalte Canon for det.
Der er ganske mange alternative sider omkring manualer til Canon produkter, men de fleste vil have betaling.
Jeg er ked af at jeg ikke kunne hjælpe.
hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 12:27

BjarneD, jeg er ked af, hvis du mener jeg kun svarer for at "skovle point sammen", jeg svarede fordi jeg oprigtigt troede, at det var det rigtige svar, og hvis du ser efter, kan du også se, at jeg giver point tilbage, FØR du skrev dette indlæg. Jeg er glad for at du kunne hjælpe 123nu, nu jeg kun kom med en side med besvarelser på andres spørgsmål..... så godt ord igen, og go' week-end til dig

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-08-05 12:37

Til Nordsted1 og BjarneD

Nordsted1 fik de 200 point fordi han svarede mig så hurtig og var meget hjælpsom
ikke så meget fordi hans link ikke kunne bruges, og jeg så det ikke som en måde at skovle point på

BjarneD du får dine 200 point fordi du havde et vågent øje og kunne sende mig et link der kunne bruges

så jeg syndes i hver i sær skulle tage de point som jeg har tildelt jer
med tak for hjælpen til jer begge
samt en god weekend

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 12:37

Hej Nordsted1.
Du svarer på næsten alt og ofte med baggrund i søgemaskiner hvilket sjældent er tilfredsstillende da rigtigt mange spørgere godt selv kan finde ud af det. Link med uddybende kommentar på baggrund af erfaring eller teoretisk viden er bedre.
Når du "giver" point tilbage er det superpoint du giver, som kun kan bruges til at deltage i lodtrækning og statistik- racet mens de ledige point du fik af kan bruges til at stille og købe spørgsmål.
Vi kan alle tage fejl eller huske forkert, men som du kan se så er der mange spørgere der stoler på svaret og accepterer.
Go' week-end til alle.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 12:41

Jeg skal gerne reagere på dit spørgsmål 123nu, men som nævnt så handler det om at hjælpe og det er rigtigt sjovt når man kan.
Jeg er i besiddelse af 95486 superpoint, som er overordentligt nytteløse og jeg har skam "vundet" 2 gange
Hvis der kun kunne gives max 10 point ville det hele se anderledes ud.

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-08-05 12:53

Hej BjarneD

Tak for dit svar. jeg ser hvor du vil hen