/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi ikke for god motor
Fra : henham
Vist : 652 gange
50 point
Dato : 12-08-05 09:27

har lovet at stille et spørgsmål for en ven..han mener at havde hørt at der er problemer med mange cpi bla popcorn at der er mange motore der står af efter de har kørt over 5000 km.. er der nogen der har erfaring?

Accepteret svar
Fra : tiemaster

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-05 09:48

ja jeg har masser a erfaring med dem.. en cpi er lidt lige som og vinde i lotte man kan få den bedste scooter der aldrig går i stykker.. men man kan os være uheldig og få en der bare i kan holde heller ik selv om den er helt ny.... jeg ville nok vælge en anden.. evt en pgo de er i næsten sammen pris klasse

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 12-08-05 10:10

PGO er klart bedre en CPI.
CPI ruster overalt, og specielt fælgene bliver hurtigt grimme.
Motoren er stort set den samme som fra Yamaha Jog. Samme cylinder, indsugning osv.

Kommentar
Fra : s700

Dato : 13-08-05 12:21

nej det er ikke,
pgo og cpi er ens og begge motore efterligning af minarelli motor som på jog og sonic.

og der er ikke andet end def pgo og cpi til salg mange steder, forkert ledningsnet ikke holdbar spændingsregulator, cdien brænder af osv osv...

find anden scooter at købe

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 13-08-05 18:29

ville jeg også sige... de er lidt for billige. jeg har god erfaring med Aprilia.

Godkendelse af svar
Fra : henham

Dato : 22-08-05 13:20

Tak for svaret tiemaster.