/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Danske "polske" byggematerialer
Fra : sasos
Vist : 2853 gange
20 point
Dato : 12-08-05 02:54

Hej TIKKER
Jeg har læst dit indlæg vedrørende danske byggematerialer der købes i Polen og afhentes i Danmark. Har du et telefon nr. til nævnte kontakter så er jeg meget interesseret da jeg skal til at bygge hus - lige nu. Hilsen sasos

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 08:57

http://www.boligtorvet.dk/Boligtorvet/overhaek.nsf/FAnswer?ReadForm&parent=XA2B25EE0D1BFD12E412568AD0040713E på dette link er der flere der spørger om det samme, der er også et enkelt tlf nr. med hjælp

Kommentar
Fra : kierpe

Dato : 21-12-05 10:11

Er der byggemarkeder som vi har i Danmark i Polen? Og skulle de have en hjemmeside?

kierpe@petersen.mail.dk