/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
CD image? Problemer med udpakning!
Fra : rasmusbuh
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 12-08-05 00:09

Godaften...

Jeg ligger i øjeblikket inde med en fil, der efter signende skulle være et CD-image. Da jeg fik filen var det en rar-fil som jeg pakkede ud, hvorefter jeg sad med tre filer. En CCD-fil(ca. 1 MB), en IMG-fil(470 MB) og en SUB-fil(20 MB).
Jeg har prøvet forgæves med forskellige programmer, fra www.download.com, at få pakket filen ud. Men hver eneste gang jeg prøver at åbne filerne (CCD- og IMG-filen. Sub filen kunne ikke genkendes af nogle af programmerne) virkede det som om de var tomme. Det har jeg svært ved at tro, da den samlede størrelse er på næsten 500 MB.

Jeg er rimlig grøn på det her område, da jeg aldrig har prøvet noget med cs-images før...
ER der nogen der har erfaring med ovenstående emne, eller bare et godt råd?

På forhånd mange tusind tak!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-05 00:15

Tror du skal bruge et program der hedder clonecd til at brænde med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-05 00:18
Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 12-08-05 00:32

DAEMON tool

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 12-08-05 06:54

hejsa.

Ja, prøv med Daemon tools, dette skaber et, eller flere, virtuelle drev, som du så kan mounte dit image i, så kører den det som var det et almindeligt diskdrev..

Hentes bl.a. her: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5

Det er et super program, som nok skulle kunne få det til at virke..

Håber det lser det

Lyhne1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-05 10:28

er det et brændt spil du prøver at pakke ud ????