/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi II ?
Fra : razk
Vist : 1602 gange
50 point
Dato : 11-08-05 22:13

Hey har lige købt en Puch Maxi II, har den samme motor som en Puch maxi K?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-08-05 22:59

Nej
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 12-08-05 00:11

Har sldrig hørt om en puch maxi II... Hvis du mener Puch Maxi to-gear, så nej

Kommentar
Fra : razk

Dato : 12-08-05 08:40

det er ikke en to gears men en Puch Maxi II der er nogle der kalder den "Puch maxi II plus". men ved stelnummeret står der kun "Puch maxi II"

Kommentar
Fra : Nilsen2005

Dato : 12-08-05 19:39

"K" betyder kickstarter-model.
Puch maxi II har bagstødedæmper og ikke som "K" stift stel.
Der kan være forskel på udseende af karburator, men de fungerer sammen.

Mvh.
Allan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-08-05 21:09

Jeg har altid kaldt den Puch Maxi-II plus
Og jeg fastholder stadig: Motoren er ikke den samme.
http://hjem.get2net.dk/ktrs/knall/knall-data/knallertdata.htm#4.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nilsen2005

Dato : 12-08-05 21:23

Til pallebhansen

Modellerne hedder:
Puck Maxi-IP
Puck Maxi-IK
Puch Maxi-IKL
Puch Maxi-IKR "Night Rider"
Puck Maxi-2
Puch Maxi-2A
Puch Maxi-2R "Night Rider"
Eftersom Puch Maxi K er med kickstarter er de naturligvis ikke helt ens.

Mvh
Allan

Kommentar
Fra : razk

Dato : 12-08-05 21:51

Min 2 plus er også med kickstarter, må bare prøve og se om delene fra en Puch maxi K passer til?

Kommentar
Fra : Nilsen2005

Dato : 12-08-05 21:59

Hej Razk.
Hvilke dele er det vi taler om ?
Allan

Kommentar
Fra : razk

Dato : 12-08-05 22:28

Det er motordele, det er dem jeg er lidt bekymrede for om er de samme eller ej

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 14-08-05 12:38

det er ikke vær at samle på (plus) sælg den hvis den kan køre og køb noget andet det er ikke til at få dele til en af mine venne havde en og den kørte 50 (han han kun fjerne plumpen og sat det minste tanhjul på mener det var 9 ) han har lige solg sin fordi han har fåget en jog (han solgte den for 2200 med en extra motor ) og sælg den mens nogle gider købe den sælg den til noget du ikke kenner til over pris der er kun et par enkelte dele fra k der passer på plus