/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Køb af kopi tasker i østjylland
Fra : Tulletine
Vist : 6940 gange
300 point
Dato : 11-08-05 21:46

Hej,
Jeg vil meget gerne have fingrene i en stor LV eller Mulberry eller Burberry taske.
Desværre har jeg ikke råd til at købe den ægte vare og ønsker ikke at købe en stjålen.
Hvor i østjylland sælges der kopitasker ?

Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 21:56

Der er nogle på denne hjemmeside http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&forum=111

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 11-08-05 22:04

Du skal bare passe på, da det er ulovligt med kopivarer. Netop på den side, som Nordsted1 foreslår, har www.trendsales.dk præcis idag fjernet en masse salgsannoncer, som omhandlede kopitasker.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 22:19

Så kan vi da håbe på, at det er de lovlige varer der er tilbage på nettet ?, der er også nogle brugte tasker af dem du efterlyser,til salg på www.dba.dk der er billeder ved

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 11-08-05 23:46

Lovlige kopier findes ikke.

Du kan sikkert købe tasker der hedder Bulberry eller Murberry, eller Vuis Luitton, og så bliver det pludselig lovligt, men tasker (eller andet) der udgiver sig for at være et andet mærke er aldrig lovligt

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 12-08-05 05:59

Du kan ikke købe kopier af de nævnte mærker i forretninger i Danmark.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 17-10-05 10:54

Jeg ved godt at de ikke sælges i butikker for søren da!
Hmmmmmmm det kan ikke passe at der ikke er en der kender en som kender en som har hørt om et sted hvor man kan købe sådan nogen.........
Kom nu frem PLASE

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 17-10-05 11:07

Du har linket fra tidligere, men ellers ville jeg prøve, at finde en brugt men stadig pæn en af slagsen. prøv f.eks på

www.qxl.dk www.papkassen.dk osv

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 03-03-06 09:50

Tak for svaret Nordsted1. Jeg fandt en på brugt.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-06 13:12

Selv tak, godt det lykkedes at finde en til en overkommelig pris

Kommentar
Fra : Anni89

Dato : 29-02-08 21:03

hvis jeg kan få din mail kan jeg sende nogle tip til dig hvis det har interesse

Kommentar
Fra : louisegronkjaer

Dato : 11-03-09 13:50

Hvis du ikke har råd til en ægte taske, burde du måske bare købe en friis (eller et lignende mærke) taske i stedet, der passer bedre til din økonomi. Det er da på ingen måder smart at rende rundt med en kopi taske - så hellere lade være!
Kender man til eksempelvis Louis Vuitton kan man spotte en fake taske på lang afstand.

Kommentar
Fra : kecara

Dato : 17-08-12 22:19

Har været heldig at få en