/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan kan man det
Fra : frueyde
Vist : 449 gange
1 point
Dato : 11-08-05 20:35

hvordan kan man give dette tip point?? http://kandu.dk/dk/tip/12024
når de ikke kan tjekke siden da linket mangler??

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 11 point
Dato : 11-08-05 20:45

ja den undrede jeg mig også over der må sidde nogle med røde øre

Granslam

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-08-05 20:59

Der findes jo desværre nogle, der vurderer tips uden at vide noget om emnet og også er så ligeglade at de heller ikke gider at checke linket. Det eneste de får for det er 10 Ledige point.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-05 20:59

Rolig nu - det er jo slet ikke sikkert de spil er lavet endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 21:03

Ja, det undrede også mig, især da det fik hele fire stjerner, så ville jeg da også godt se linket, men det har vi nok til gode

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-08-05 21:06

Eyvind ha ha ha ha ja eller hjemmesiden

granslam

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-05 21:10

Arh, Nordsted1 det fik da kun 1½ *

Hvorfor det fik nogen, er så spørgsmålet.

Men det er jo ikke første gang man undrer sig over tip, både indhold og vurdering.

mvh dova

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 11-08-05 21:28

Men det sjove er der sidder mange kandu elskere og leder efter fejl og mangler, og skræmmer mange nye kanduer væk.
Jeg har altid ment at kandu var noget for alle og ikke kun for dem der sidder med kandu fast åben hele tiden og leder efter fejl hos vær enkelt der spøger om noget.
Det er ikke alle der op i hvor mange stjerner og point man får.
Så det bliver skønt når engang kandu får en ekstra eller side 2 hjemmeside hvor dem der skal brokke og klage kan gå der over.
Mvh Robert

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-08-05 23:26

frueyde < Ja, man må undre sig.

Hvor mange stjerner mon jeg kan få hvis jeg laver et tip hvor der stå:

HEY... Chek lige det her link

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-08-05 23:53

AGURKETID?

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 12-08-05 05:56

Tak for svaret granslam.