/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Lån penge hvor?/står i RKS
Fra : Amarkaneren
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 11-08-05 20:15

Jeg vil høre om der er nogle der ved hvor man kan låne penge selvom man står regitreret i RKS..? Jeg tror, at jeg har prøvet alt som kan prøves.. Men det kunne jo være , at en` af jer ved et sted, selvom man står regitreret i RKS.. Jeg kan heller ikke stille sikkerhed , da jeg ikke ejer noget, hus eller bil ..osv. Men beløbet jeg vil låne er ca. omkring 8-10.000, kr.

hilsen.
amarkaneren.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-08-05 20:17

mener du ikke rki ??

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:18

Jo da selvfølgelig, mig fjols...RKI..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-08-05 20:21

spørgsmålet har været her flere gange og der kom ikke rigtig noget seriøst svar de svar der kom var prøv hells angels og bandidos sorry

Granslam

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:23

Nårrh, for søren da..nej det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.. hmmm..

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 11-08-05 20:29

Det kan du ikke, der er jo en grund til du står der, se at få en ordning med dem du skylder penge så kan de nogen gangemed til at slette en hvis man overholder det
hilsen fryeyde

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:36

Tja, det kunne jo være en mulighed, måske hvis de går med til , at slette en`.

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:36

Tja, det kunne jo være en mulighed, måske hvis de går med til , at slette en`.

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:36

Tja, det kunne jo være en mulighed, måske hvis de går med til , at slette en`.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 11-08-05 20:38

nu ved jeg jo ikke hvor mange du er registret hos, men en god holdning er at få det afviklet, lidt og også ret, der er jo ingen der vil låne en penge som ikke kan overholde en aftale, du kan ved at maile til rki få tilsendt hvad de har på dig og hvornår det bliver slettet

Kommentar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:43

Ja, har jeg gjordt, altså mailet til RKI. Okay, men vil så prøve som du sagde tidligere, at se om jeg kan få en aftale, med dem jeg skylder penge. Og så, spørge om de vil slette mig..Prøver da.. Tak for svar.

Accepteret svar
Fra : frueyde

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-05 20:45

velbekommen
men du kan nok ikke regne med at de vil gøre det med det samme, husk du skal snakke med du skylder da rki ikke noget med at gøre, held og lykke med det

Godkendelse af svar
Fra : Amarkaneren

Dato : 11-08-05 20:48

Tak for svaret frueyde.