/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tast tryk tæller
Fra : Henrik7500
Vist : 2776 gange
50 point
Dato : 11-08-05 18:28

Hej er der en der ved hvor man kan downloade en yasttryks tæller så man kan se hvor mange gange man har ramt tasterne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 11-08-05 18:34
Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-08-05 18:37

ja men kan du ikke selv bruge en søge maskine :
google , alltheweb , webcrawler , osv...

men prøv lige at søge efter keyboard counter

PS. hvad buger folk internettet til :: " ingenting" de har den bare

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 11-08-05 18:41

det var nu lidt mere det om der er en der virker og har prøvet det jeg har downloadet mange men de virker ikke optimal

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-08-05 19:06

lad os så få den den liste som du har downloadet og som du ikke syntes at virke , så vi ikke henviser til dem
for ellers må du igang med at lære at programmere , og så lave en selv .
listsoft har du prøvet den eller har jeg misforstået dit spg

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-08-05 19:09

http://www.trygmedpc.dk/content/ergosensor/download/

Opret dig som bruger hos Tryg og hent ergosensor - du får anvist øvelser som forebyggelse af smerter og træthed i arme, skuldre, nakke osv... og samtidigt får du en statistik over tastetryk og museklik, samt din intensitet ved pc'en.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 11-08-05 19:12

je har set en engang hvor der er et lille ikon nede til højre når man trykker på den konner der en lille bøx hvor man kan se det antal gange man har tasted dem jeg har downloadet er det hvor man skal skrive en kode så kommer der en box hvor man kan se alt hvad der er blevet skrevet dte er ikke det jeg er ude efter det er en hvor man kan se det antal gange der er blevet trykket

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-08-05 19:25
Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 11-08-05 21:20

ja det er lige det jeg er ude efter men jeg kan bare ikke downloade den der fra ?????

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-08-05 21:55

du kan hente den på denne adresse
og den virker ( lige nu har jeg tastet 98 keys)

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-05 21:55
Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 11-08-05 22:12

Super det var lige det jeg var ude efter.........Takker

Kommentar
Fra : technet

Dato : 11-08-05 22:22

okai det var da ikke så svært vel ?