/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
pokemon leafgreen? nye pokemoner?
Fra : janinna
Vist : 1006 gange
100 point
Dato : 11-08-05 16:27

hej har købt pokemon leafgreen til mine sønner.skulle der ikke være nye pokemoner på, eller er det bare de gamle pokemon spil til advance? unger er begyndt at spille og de siger at det kun er de gamle pokemoner der er på? er der nogen der kan hjælpe mig, med at få svaret til dem?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 11-08-05 16:32

jeg ved ikke helt, måske det kommer senere i spillet? det gør det i hvert fald med guld og krystal som jeg har

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-05 17:32

Hejsa janinna

Svaret på dit ? stå er: http://www.gamesector.dk/side.asp?ID=5795&PlatformtypeID=100

Med venlig hilsen

HJV9222

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 19-08-05 21:26

µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ
µ der er jo nye pokémonsµ
µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ
µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ
µ og så er det lavet meget bedre så helt dårligt er det ikke µ
µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ µ

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 30-08-05 16:13

<cite>De samme præmisser
Pokémon FireRed og LeafGreen fungerer på samme præmisser, som alle andre Pokémon spil til GameBoy Advance (i hvert fald dem der er betegnes med en farve). Som en ny og vordende Pokémon træner, af enten han- eller hunkøn, skal du fange de små Pokémons, træne dem ved at anvende dem i kampe og derefter brugt dem til at besejre andre Pokémon trænere og de onde Team Rocket. Selve spilverdenen er enorm og tager meget lang tid at udforske, hvis man vil have det hele med og det skal man naturligvis... for charmen ved Pokémon spil er netop den samlermani alle børn og unge (og mange voksne) har. Man bliver ved og ved med at lede for at få alle Pokémons - hvilket for resten er umuligt uden at bytte sig til nogle Pokémons fra spillere, der har det andet af de to spil, da der som altid er nogle Pokémons i LeafGreen, som ikke er i FireRed og vice versa. Spillet bibeholder naturligvis de rollespilselementer, der er i alle Pokémon pil - nemlig dine Pokémons evne til at tjene erfaring og derved gradvist stige i level.</cite>

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 30-08-05 16:14

hvordan hulen da laver man citat?
ka ik hitte ud af det

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 30-08-05 16:48

Tak for svaret HJV9222.
undskyld at jeg har glemt at afslutte emnet

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 30-08-05 18:28

det var så lidt, man kan ikke huske alt ting.