/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Installere XP HOME oveni XP PRO
Fra : bantam
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 11-08-05 15:45

Hej

Jeg har en ven som har fået hvad han har fortjent, men som ven vil jeg spørge her for ham for at hjælpe.

Han kørte med Win98, og så var der en for et års tid siden da installerede Win XP PRO på hans PC, og det har så kørt fint, med opdatering o.s.v.

Nu kan han IKKE opdatere, da det IKKE er en lovlig licens, og så vil han købe Win XP HOME, og vil så vide om han bare kan installere oveni den der ligger, eller den skal fjernes på en eller anden måde.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 11-08-05 15:51

Næ det kan du desværre ikke. Du skal formatere der hvor XP-home skal ligge.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 11-08-05 16:13

Korrekt - du kan opgradere uden problemer men ikke gå ned uden en formatering - så backup og formater så går det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-05 17:03

Hvis han har automatisk opdatering sat til, får han stadigvæk alle sikkerhedspatchene!

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 12-08-05 21:29

Tak for svaret Eyvind.