/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tarm-udrensning, selv??
Fra : Toupie
Vist : 5982 gange
150 point
Dato : 11-08-05 13:32

Jeg har læst en artikel i "Q", "DETOX dit liv" .. i den artikel står der noget om tarmudrensning hjemme på eget badeværelsegulv og toilet, ved hjælp af skylleposer, kamillethe og stor tålmodighed... men andet står der ikke om "projektet" så

- er der nogen herinde der ved hvordan dét foregår og som evt. selv har prøvet det?

// Toupie

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 11-08-05 13:37

Er det fordi at du har forstoppelse?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 13:39

DJ_Puden, nææ det er såmænd bare ren nysgerrighed ....har lidt svært ved at forestille mig hvordan man kan gøre det selv men hvis det er nemt og ligetil kunne det da være jeg ville prøve det, det skader nok ikke...

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 160 point
Dato : 11-08-05 13:45
Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 11-08-05 13:46

Min bror fik engang en forstoppelse i tarmen, der kørte jeg ned på døgn-apoteket og købte en slags stor sprøjte. Kan ikke huske navnet på den, men der var noget stof i, som skulle "sprøjtes" op i tarmen imens men lå på siden. Så skulle der gå nogle minutter og så skulle det sætte "systemet i gang"...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-08-05 13:49

Du kan købe noget Aloe Vera drik der renser dine tarme meget effektivt.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 13:54

hej, her er der muligvis lidt mere at læse om emnet, det ser også ud til at du kan få svar på spørgsmål, god fornøjelse med det. http://www.netnaturdoktoren.dk/udrensning.htm

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-08-05 14:30

Det, man køber på apoteket hedder klyx og er ikke til tarmudrensning. Det er til tarmtømning før undersøgelser eller i forbindelse med forstoppelser.

Personligt ville jeg ikke begive mig ud på selv at udføre en tarmskylning, men til gengæld findes der gode produkter, der indtages som kosttilskud - ligesom Aloe Vera. Blandt andet findes der meget effektive ayurvediske produkter, som kan anbefales til raske mennesker en til to gange årligt.
Jeg hitter gerne ud af produkternes navn, hvis du skulle være interesseret.

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 14:32

Tak for svarene alle sammen

Jakjoe, du ramte plet med dit link http://www.selvet.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1512 der står bare det hele

Lyder ikke særligt lækkert, men lyder samtidigt somom det ville være rigtigt godt for kroppen at gøre det, så det skal prøves .....en dag

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 14:34

Vaxen, der bliver i en anden artikel nævnt et produkt der hedder: BioDrain som også er en udrensning, så det vil jeg prøve samtidig

Øhh......hvad er "ayurvediske"

// Toupie

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-08-05 14:35

Tak....og god fornøjelse med "skylningen".

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 14:40

Ihhh tak Jakjoe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-08-05 14:42

jeg tror bedst jeg kan beskrive det ved at lade andre gøre det - det er nemlig en hel filosofi...

Her er et link, der kan

http://www.sundhedsguiden.dk/fagbeskrivelse.aspx?aid=2448&sfcategoryID=&categoryId=22

Vaxen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 15:01

Vaxen det lyder da ret spændende du må da gerne finde produkternes navn, for ud fra den beskrivelse i linket er det da ikke sådan lige til at finde ud af hvad man skal have
Citat
Efter en individuel diagnose benyttes urte-, plante- og mineralprodukter.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 15:03

Opretter lige en ny tråd, du kan svare i

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-08-05 22:12

Tarmudrensning må være HOT for tiden, for spørgsmålet er købt så mange gange, at det er en hot

Kommentar
Fra : dorthevest

Dato : 25-10-05 14:16

Hvis du er kommet galt afsted efter at have fået en tarmskylning, hører jeg meget gerne fra dig. Jeg arbejder på et indslag til søndagsmagasinet på DR.
Du kan maile mig på dva@dr.dk eller skrive et indlæg her på siden.