/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hp deskjet 3320
Fra : Melander
Vist : 452 gange
400 point
Dato : 10-08-05 22:20

ok, nu sveder jeg tran

jeg har lovet at jeg fik min svigermors "nye" printer til at virke, efter en del bøvl med drivere, var jeg nu klar til at printe, troede jeg i hvert fald, men af en eller anden grund, bliver den åndsvage maskine ved med at sige at jeg skal fjerne dækslet bag på, og fjerne det stykke papir der sidder fast, problemet er bare at der IKKE sidder noget papir fast.

hvorfor giver den ikke bare op, og printer når jeg be´r den om det. øvøv

svar ønskes, gerne seriøse..

hygge Melander

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 22:24

der er to muligheder, støv på sensoren eller selve sensorarmen er gået i stykker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 22:25

Driver hentes hér : http://www.softwarepatch.com/utilities/hp3320.html

Muligvis er det en sensor der har sat sig. Skil 'lortet' ad ..så meget du orker og blæs efter med trykluft (..fås på 'dåse') og tør efter med en blød klud. Det klarer det meste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-08-05 22:25

sensoren??? hvor sidder den, hvordan ser den ud, og hvis jeg finder den, hvordan renser jeg den, og hvis den er i stykker, skal hun vel have en ny printer..????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-08-05 22:28

øhh, driverne har jeg installeret....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 22:29

[hør] Seriøst : Ryst den (..voldsomt !) ..og prøv igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 22:31

sensorer er to sorte "tappe" hvor der er nogle små huller i, du kan ikke se lys, men hullerne er beregnet til at der kan komme lys imellem "tapperne"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 22:31

Du'er den stadig ikke? Kan hun selvfølgelig få den byttet hos forhandleren, såfremt garantien stadig dækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 22:34

..byttet og byttet ...få udbedret skaden ..repareret ..eller hva' det hedder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 22:35

Svigermor behøver ikke købe en helt ny printer, printeren kan få en ny sensor i

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-08-05 22:53

prøver lidt af det, har den ikke her, så jeg vender tilbage når der er nyt, skal op til hende på fredag....

tak indtil videre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 22:57

det er nok meget godt at du først skal gense skidtet på fredag, så har blodtrykket lagt sig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-08-05 23:00

kan du ikke køre et par stykker papir igennem manuelt ved hjælp af papirfremføringsknappen?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-05 19:17

hp 3320 har ikke nogen papirfremføringsknap

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-08-05 23:08

hejsa igen, tjaa, vi valgte at købe en ny, da jeg efter en masse ryster ture med printeren, kom til at slippe den, så den på det nærmeste gik i kredsløb i stuen så var der ingen der kom med svaret, men da pointene er tabt, kan i jo ligeså godt gætter for dem..

min kone og jeg venter en søn, men hvornår har min kone termin(i år, lidt hjælp)

hygge Melander

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 23:26

[hør] NU !!!

...Hit: Mæeh.. påængårnø Melander

</MOLO>

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 400 point
Dato : 21-08-05 05:08

Til December

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 21-08-05 12:46

Tak for svaret tedd.

helt præcist den 10