/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Anhængertræk til Hyundai Getz, pris?
Fra : peters73
Vist : 2128 gange
100 point
Dato : 10-08-05 20:55

Hej
Er der nogle der ved , af erfaring, hvad det koster at få monteret anhænger træk og el på en Hyundai Getz fra 2003 ?
Er der synsregler at tage højde for ?

Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 20:57

ca kr. 3.500 plus en times arbejdsløn, og nej der er ingen synsregler

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-08-05 23:22

Ikke andre regler end... at den skal synes og træk påføres registreringsatesten.
Så er det jo også de regler for hvormeget bilen må trække.
Hvis du køber trækket løst er der en vejledning til monteringen.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-08-05 08:14

Prøv at forhør dig forskellige steder, inden du får den monteret det første sted du henvender dig. Der kan ofte være MANGE penge at spare ved lige at "stikke en finger i jorden" og høre på priser.
Jeg har bl.a. erfaring med at visse steder hvor man typisk kan få skiftet olie og udstødning til lavpris (f.eks. QUICKPOT), også kan få monteret træk på bilen til LAVPRIS

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : peters73

Dato : 11-08-05 21:50

Ok, det lyder godt, det vil jeg da prøve. Men den skal altså synes så ?

Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-05 21:58

nej det er ikke nødvendigt,

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-05 21:59

det skal påføres registreringsattesten

Godkendelse af svar
Fra : peters73

Dato : 13-08-05 19:28

Tak for svaret Nordsted1.