/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan man lave en lille reklame film selv?
Fra : Odense
Vist : 832 gange
200 point
Dato : 10-08-05 16:37

Hej
Jeg søger et let program hvor jeg kan lave en slags reklame film.

Jeg har eks. en masse færdig logo's og jpg fotos af produkter som jeg gerne vil vise på en storskærm i et butiks vindue (kører i loop af eks. 5-10min) Det bedste var måske at det kom på en DVD og så afspille det i loop.

Findes der måske et let (måske gratis) program hvor jeg kan sætte det i række følge mine jpg'er osv. Nogen gode ideer ?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-08-05 17:07
Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 210 point
Dato : 10-08-05 17:59

windows movimaker kan klare det :)

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-08-05 18:01

Jeg har også et program der kan men jeg kan ikke finde den på netted det er fra en k-cd så det er et gratis program jeg kan evt. maile den til dig

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-08-05 08:51

Jeg vil også foreslå MOVIEMAKER fra/i XP.
Der findes et rigtig godt hæfte fra LIBRIS "Videoredigering med MovieMaker 2" som giver dig en fin instruktion i brugen af programmet.

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 11-08-05 13:35

Tak for svaret Henrik7500.