/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Adskil Ericsson t28
Fra : Svensson
Vist : 386 gange
20 point
Dato : 14-10-02 11:24

Hej!

Jeg har en Ericsson T28 og ønsker at skille den ad, men det virker ikke lige så nemt igen.

Er der en der har løsningen til hvordan man får skilt den ad, uden at den går i stykker.

Meget gerne med en lille skitse over hvor man skal gå ind og "brække".

Jeg har læst nogle af de andre indlæg, og her står at man bare skal tage nogle tynde genstande ind mellen metal og plastik på siden, men hvor på siden i bunden eller i toppen ?
Så skal man skyde overdel og underdel hver sin vej, men hvad er det ? er det overdel mod antenne ?

Skal man bruge noget specielt værktøj til dette indgreb ?

På forhånd tak!!!

Accepteret svar
Fra : Rakkatak

Modtaget 20 point
Dato : 17-10-02 00:37

Det er rigtigt at du skal stkke nogle tynde gendstande ind mellem metal og plastik , i siderne og i toppen. Husk at tage antennen af først (gøres ved at hive den op - husk at tage godt fast så det ikke kun er det yderste plastik du tager af). Det er nemmest at stikke noget ind alle tre steder på en gang.

Overdelen skal så vippes væk fra underdelen og du skal starte i toppen og slutte med bunden. Man kan sige at fronten skal følge klappen når den lukkes op.

Der findes specialværktøj men en smørkniv vil være næsten ligeså god.

Godkendelse af svar
Fra : Svensson

Dato : 17-10-02 11:20

ok tak har fundet ud af det, man skal snarere stikke noget metal nedefra og op, så man får udvidet coveret en lille smil hele vejen langs siderne og toppen så den derved slipper modhagerne som sidder på underdelen (metallet) af telefonen!!!.

Jeg har også en som ikke kan tænde er der nogen der har en ide til hvad det normalt er der går i stykker på dem ?

Er der nogen der kender et sted man kan købe covers til den ? andre end de kedlige orginale!!