/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billig maling?
Fra : cristian
Vist : 1411 gange
20 point
Dato : 10-08-05 11:33

Jeg er ude efter at finde et sted, hvor man kan købe billig maling. Nogle henviser til malerlager.dk - men det er Beck og Jørgensen som i forvejen er meget dyrt. Andre siger, at man skal købe det over nettet i Sverige, da her virkelig skulle være penge at spare pga. den svenske krones niveau. Men hvor finder man de net-sider i Sverige? Eller er der andre steder man kan købe billigt?

Kommentar
Fra : jefic

Dato : 10-08-05 11:43

Hvad med www.malerkompagniet.dk De har meget billigt kvalitets maling

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 10-08-05 12:23

Hvad skal du bruge?

Hvis du er frisk på noget rigtig billig maling, så kan du jo lave det selv, der er opskrifter på rådvadcenteres hjemmeside.

http://www.bygningskultureltraad.dk/doc/files/Anvisninger/Facadefarver,%20klassiske%20pigmenter%20og%2020%20opskrifter,%20red.%2015.03.05.pdf

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 10-08-05 12:32

Du skal være opmærksom på, at billig maling ofter er lig en ringere dækkeevne. Ofte kommer man bare til at skulle købe større mængder, også kommer man tilsidst op på prisen for den dyre maling. (egen bitter erfaring)

Hvis du vil have det rigtigt billigt, så brug sybil3' link.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-08-05 13:59

Billigst i Jem & Fix, og det er sådan set godt nok og dækker rimeligt, men er ikke så robust i overfladen som dyrere maling.

mvh dova

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 10-08-05 18:19
Accepteret svar
Fra : perulla05

Modtaget 20 point
Dato : 20-10-05 18:21

Alle typer maling er billig i Norge - ca. halv pris i forhold til DK. Jeg kender ikke websteder, men der er en stor byggemarkedskæde der hedder BYGGMAKKER. Jeg køber selv maling med hjem fra ferieture i Norge.

Godkendelse af svar
Fra : cristian

Dato : 20-10-05 22:53

Tak for svaret perulla05.