/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp til skrammer i plastik skjold
Fra : Tutbenne
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 14-10-02 09:27

Er der nogen her der måske kan hjælpe mig.
Jeg har en Honda Melody og der er nogle slemme skrammer i skjoldet! hvad kan jeg gøre for at få dem væk?? Hvis jeg da kan gøre noget!

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 60 point
Dato : 14-10-02 09:38

Du kan bruge noget der hedder Glasfiberspartel og derefter bruge almindelig spartel til biler men husk der skal puses meget med sandpapir og det skal være helt jævnt før det bliver malet, ellers er det at se.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-10-02 08:26

Tutbenne wrote:
:: Er der nogen her der måske kan hjælpe mig.
:: Jeg har en Honda Melody og der er nogle slemme skrammer i skjoldet!
:: hvad kan jeg gøre for at få dem væk?? Hvis jeg da kan gøre noget!
::
:: --
:: Leveret af:
:: http://www.kandu.dk/
:: "Vejen til en hurtig løsning"
Slip hele skjoldet, spartel ud, slip igen, grundmaling til plastic og en god
spraymaling, evt. billak som bedre kan tåle benzin, Evt. vandslipning 1
eller 2 gange, men husk at lade skjoldete ligge en 4-5 dage, så er lakken
ordentlig tør og betandig

God fornøjelse ...
--
Allan Riise
familien_riise@adslhome.dk
ICQ 55853098