/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Worms på XP
Fra : KSGP
Vist : 489 gange
200 point
Dato : 10-08-05 00:56

Hejsa.

Er der nogen der har en måde man kan få go'e gamle "Worms 1" til at virke på XP ?

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 10-08-05 01:51

Hvad hedder det?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-08-05 07:15

Hvis du får fejlen "RUN TIME ERROR" skal du blot kører exe filen igennem TPPACTH. Dette er ganske simpelt, og du kan downloade TPPATCH her: http://www.qmw.ac.uk/~ugah006/gotools/tppatch.html
Der er også en lille instruktion.

MVH

PS: det er tredje gang jeg skriver dette, første gang forsvandt det pist væk, selvom jeg så mit indlæg her.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-08-05 10:40

Højreklik på genvejen, vælg egenskaber, vælg kompatibilitet
Her kan vælges feks. kør 256 garver og kør dette program som windows 98
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 10-08-05 11:21

Hejsa.

HJV9222: Det hedder kun Worms - ingen "eftertitel". Det er det allerførste der blev udsendt til pc (og klart det bedste efter min mening)

Men mit problem er at jeg slet ikke kan få det installeret på pc'en!!! Installationen kører som den skal, men installerer bare ikke alle de nødvendige filer???

Annuller spørgsmålet
Fra : KSGP

Dato : 13-04-06 00:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål