/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mitsubishi
Fra : Fasanvej
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 10-08-05 00:30

Hej

Jeg vil gerne høre om i synes det er for meget for denne bil.
Mitsubishi Galant 1800 GLSi Sedan fra
12/1991 - 252.000 km. Synet 4/2004 - Pris. 20.800 kr.
Den er pæn og velholdt .

Mvh.
Fasanvej

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-05 00:35

Ifølge Bilbasen er det ikke for meget da forhandlere forlanger noget i den retning, men det er ikke billigt.
se f. eks denne. http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=249300724&page=1

Kommentar
Fra : geu

Dato : 10-08-05 07:17

Det er en DYR bil og holde kørende... Alt koster meget og få lavet.

Ellers er det en en fin bil.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-05 09:27

geu>> Mitsubishi har justeret deres priser, men den hører ganske rigtigt ikke til de billigste hvilket Fasanvej har forespurgt om i et tidligere spørgsmål.
Hvis ellers bilen er velholdt kan man godt opveje reservedelsudgifterne med en god holdbarhed da det jo netop er sliddelene der er blevet billigere, dels fordi forhandlerne ikke længere har eneret på reparation af nye biler og dels fordi der typisk kommer kopiprodukter på markedet når bilerne bliver ældre.

Godkendelse af svar
Fra : Fasanvej

Dato : 10-08-05 22:11

Tak for svaret BjarneD.