/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musikfiltype RAM
Fra : EiHaBr
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 09-08-05 22:15

Jeg har været inde på Freddy Breck og Astrids Hjemmeside. På hjemmesiden er der musik man kan afspille, men filerne er af typerne RAM, disse kan jeg ikke spille på min PC, hvilken program kan køre disse musikstykker, ved nogen det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-05 22:18

Du skal bruge realplayer.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-05 22:30
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 09:17

Citat
RAM = Mime: application/x-pn-realaudio
RAM = Mime: audio/x-pn-realaudio
RAM = Mime: audio/x-pn-realaudio-plugin
RAM = Real Audio sound
RAM = RealMedia

..som allerede nævnt : Realplayer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 10-08-05 12:45

eller du kunne vælge at downloade et konverteringsprogram (RA/RAM to WAV eller MP3 m.fl) - så kan du lytte til musikken i din defaulte musikstruktur - mvh akselbo

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 27-12-06 22:25

Hej alle
Nu må jeg have ryddet lidt op, hermed point til Bjarne D og tak til andre forslag.

Mvh Eh

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 27-12-06 22:26

Tak for svaret BjarneD.