/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepasning, Århus.
Fra : BlueIsee
Vist : 986 gange
50 point
Dato : 09-08-05 19:21

Til lejlighedsvis pasning, søges en glad og meget pålidelig person til pasning af lille Cavalier King Charles Spaniel. Det er vigtigt at du en sjælden gang imellem har mulighed for at passe hende i dit hjem, og i et hjem uden andre hunde.

Du skal bo i Århus, gerne Frederiksberg.

Hun er vant til at blive passet af andre, men jeg ønsker gerne den samme person. Hun er meget glad og rolig, og gør eller larmer ikke.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 09-08-05 19:30

BlueIsee

prøv at skrive til mig på erderpost@FJERNkvalme.dk evt vi kan finde ud af noget.

Kommentar
Fra : BlueIsee

Dato : 11-08-05 20:30

Jeg frabeder mig henvendelser fra 12 årige der keder sig, som pipzi.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 11-08-05 23:15

Prøv www.hundeleksikon.dk ... der er der sådan en hundepasser ordning man kan melde sig på...har hørt at det skulle fungere ganske godt...man melder sig på og fortæller hvilken hund man har og om den kan passes sammen med børn og andre hunde etc. og så kan man finde hundepassere derinde...jeg har ikke selv prøvet dette skal lige siges, så måske fungerer det på en lidt anden måde...måske værd et forsøg.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 11-08-05 23:23

Øhh så vidt jeg ved, er jeg altså 21 år gammel. Så hvor du lige har fået den ide, at jeg kun er 12 ved jeg sgu ikke.

Jeg er vokset op med masser af dyr. To store shæfere, plus en masse katte.

Men du må da undskylde, at jeg tilbyder dig det, når du beder om det.

Jeg er IKKE barn. Jeg er skam helt ansvarlig voksen, der bor i Århus

Kommentar
Fra : BlueIsee

Dato : 15-08-05 13:15

Pipzi. Så beklager jeg, men din emailadresse (Der lyder lidt mærkelig), kan ikke sendes til, der kommer fejlrapprt hver gang.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-08-05 14:26

Blueisse, altså nu står der FJERN i den, fordi det skal fjernes, for at jeg ikke bliver spammet til.

Men altså når du lige frem kalder mig en eller anden 12 årig der keder sig, så synes jeg måske ikke det er så rart.

Kommentar
Fra : BlueIsee

Dato : 15-08-05 21:06

Ej, hvor i alverden skulle jeg dog vide det fra...?

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-08-05 21:10

at jeg ikke er en tolvårig ??? Tja, hvorfor antager man sådan noget ? Det er ret unfair gjort.

Det med mailen, tja det står jo ligesom FJERN, alle andre har forstået det indtil videre. Men skriv hvis du stadig vil have hjælpen, og vil anse mig som en voksen.