/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
W3
Fra : mpjc
Vist : 523 gange
5 point
Dato : 09-08-05 19:13

Hej!

Er det bare mig eller validere W3's html validator bare meget langsomt i øjeblikket. CSS er også utrolig langsom.

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 09-08-05 20:18

det må være hos dig, hos mig kører den meget hurtig.
kattefar

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-08-05 21:23

Her kører det også perfekt...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-08-05 21:30

Hej!

Jeg synes den er meget langsom her... der går min. 1 min.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 22:01

kører slet ikke her ....................... nok fordi jeg ikke har noget med den at gøre

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 09-08-05 22:57

mirit, så se til at få lavet din hjemmeside så kan du også teste den
kattefar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 09:04

En validerering tager få sekunder. Mon ikke det er din forbindelse der er langom? Du kan teste din hastighed her :

http://us.mcafee.com/root/speedometer/

..og her :

http://www.bandwidthplace.com/speedtest/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 10-08-05 09:23

Hej!

Jeg betaler da TDC for at have en 1 mbit forbindelse. Får dette frem når jeg tester; 646.4 kilobits per second

Men det kan skyldes at jeg bruger forbindelse fra en anden pc samtidig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-05 09:27

arghhh i "mænner" - det hele skal også gå sååååååååå hurtigt - nupper et flueben til morgenmad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 09:38

mpjc -> Det er lidt tidligt o og jeg tænkte mig ikke rigtigt om. Det er naturligvis hastigheden hos din udbyder der afgør, hvor hurtigt data når frem til W3, hvis du tester fra hjemmesidens URL. Hvis det er tilfældet kan du hos W3 i stedet validere en lokal fil som du uploader. Så burde forbindelseshastigheden ikke betyde det store for valideringstiden

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 5 point
Dato : 10-08-05 09:39

Dér ka' I bare se? Det sku' ha' været

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 10-08-05 10:06

Jeg har prøvet med alle 3 dele http validering upload validering og direkte validering.

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 18-08-05 19:07

Tak for svaret molokyle.