/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åben i stort vindue - internet
Fra : willlliam
Vist : 1428 gange
100 point
Dato : 09-08-05 14:22

Når jeg skal åbne et vindue fra Google og lignende kommer der et lille vindue frem fast. Hvordan kan jeg indstille, så der altid åbnes i stort vindue.
Maksimerer naturligvis det lille vindue vindue eller trækker det ud diagonalt, men næste gang åbnes der alligevel i et lille vindue.
Hvad kan man gøre for at ændringen til stort vindue bliver permanent???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-05 14:34
Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 09-08-05 14:34

Luk først alle browser-vinduer. Åbn så din browser. Træk vinduet ud til max. og luk det så - derefter skulle øvrige vinduer alle starte med denne størrelse.
Virker for mig i IE.

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 09-08-05 14:49

Du kan evt. også gå ind i registreringsdatabasen og sætte HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FullScreen værdien til "yes" - så starter IE altid op i fuld størrelse.
OBS: Pas på ikke at ændre andet i registreringsdatabasen ...

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-08-05 15:16

hmm..har egentlig samme problem..intet af det ovenstående har gjort noget..
det har ingen effekt hvis jeg trykker på link eller hvis jeg højreklikke og ber om at åbne i nyt vindue.. underligt..

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-05 16:28
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-05 17:27

Og endelig kan du gøre det helt stort med tasten [F11]

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 09-08-05 19:39

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-05 21:40

Jeg siger tak.

mvh
jakjoe