/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter strike online
Fra : Henrik7500
Vist : 512 gange
220 point
Dato : 09-08-05 09:42

Hej er der en der ved hvordan man laver en server som andre kan komme ind på når vi prøver får vi af hvide det er en lan server class c

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-08-05 13:34

er det steam eller hvad???

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 09-08-05 13:38

Ja det er det jeg har fundet ud af det men nu er problemet bare hvordan jeg laver mig selv til admin på den så jeg kan bruge consolen til at skrive komandoer i

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-08-05 13:44

har du installeret dedicated server

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 09-08-05 14:11

ja og det køre fint men jeg kan ikke adde bots og alt det der

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-08-05 14:14

hvorfor vil du lave en server når du vil spille mpd computeren???? bots=computeren

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 09-08-05 14:16

nej det er ikke kun det det er også alle de andre skifte baner osv.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-08-05 14:21

har du msn så kan jeg guide dig igennem

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 09-08-05 14:24

det har jeg men jeg har consolen og alt det det er bare hvad man skal skrive får at blive admid

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 09-08-05 14:26

giv mig lige din msn så kan jeg snakke med dig det er lidt nemmere.

du skal have lagt maps ind et sted og sådan noget

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 09-08-05 14:32

henrik_h_pe@msn.com

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-08-05 18:04

hmm, hvorfor ikke bare lave en helt alm. server i stedet for dedicated? det vil gøre det 100% nemmere i stedet for at lægge maps ind;

Du åbner counter-strike fra din play games menu i Steam,
Klik på new game
vælg dine options du vil bruge på serveren,
når banen er startet op åbner du consolen og skriver sv_lan 0
nu har du fjernet local game C bedskeden og folk kan komme ind på serveren.

TIP; Hvis du vil se din IP skal du skrive status i consolen og så står den der.

HUSK: Hvis folk ikke kan komme ind på din server, i det hele taget bare se den på listen over servere, så er problemet eventuelt firewall på din computer, eller på din router, men siden du ved at den skriver det der med local game class C ting så er dette vidst fixet i forevejen

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-08-05 18:06

og os li en ting mere; hvis du har bots til dit counter-strike så skal du skrive bot_add i consolen for random bot; hvis du skal se funktionerne for bot kommandoen så bare skriv bot_
så kommer alt med dette der står i starten som en menu neden under teksten

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-08-05 18:18

det har jeg fundet ud af men når jeg har en dedicadet server til at så så vil jeg gerne kunne styre den inde fra spillet som admin. det er der problemet er

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-08-05 18:35

brug evt amx?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-08-05 18:48

og det er ???

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 220 point
Dato : 10-08-05 18:53
Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 12-08-05 00:16

Hey ME.alexander jeg tror det er fordi at en dedicated server er ikke så svært og det koster ingenting kun sin egen forbindelse

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 19-08-05 21:31

jeg har læst i nogen baner at man kan på www.counterstrike.net .
(jeg regner med at få 200 points)
altså det er i counter strike source ikke???? (kender kun det)

Kommentar
Fra : Panda12

Dato : 30-08-05 21:47

Jeg har ikke helt fattet spørgsmålet.Vil du lave en delicated server? eller vil du lave en Lan server?
Jeg har hjulpet mange med at lave server.
Hvis du har spørgsmål kan du bare kontakte mig på min msn Casper_lk@hotmail.com

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 31-08-05 13:32

hej panda accepter lige mig på msn

Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 14-12-05 20:09

Tak for svaret ME.alexander.