/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan kommer jeg i BIOS på min Compaq ~
Fra : import
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 09-08-05 08:37

Er der nogen der ved hvordan jeg kommer ind i Bios på min Compaq pc, jeg har prøvet næsten alt, så der må være en speciel måde når det er en Compaq !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 09-08-05 08:45

Har selv en compaq, og her skal du bruge <F10>

Når den starter op, så tryk på f10 og BIOS starter op

Moltov

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-08-05 08:45

Noget med at trykke F10 (muligvis F1 ?) så vidt jeg erindrer under opstarten (har en gammel compaq hjemme) - bare bliv ved med at tampe løs på tasten mens den starter op INDEN den begynder at starte selve operativsystemet op.

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-05 08:47

Nå - det var vi godt enige om - kattens også - i midt min pointhungrende iver "opstod der desværre en fejl" på kandu siden - ellers var jeg kommer 1256millisekunder før

mvh berpox

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 09-08-05 08:49

hehe Er selv ligeglad med point...Er bare glad for at hjælpe, da jeg selv bruger siten meget

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 09-08-05 08:54

Tak for svaret berpox. Tak for svaret, du får hermed point denne gang da du åbenbart hungrer, og den anden er ligeglad MVH Bent

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-08-05 08:55

ja, nem'li' ja. Ingen problem!

Og når man ikke gider mere - så kan man trykke ALT + F4