/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smalltalk eller kandu?
Fra : h_blunck
Vist : 616 gange
300 point
Dato : 09-08-05 02:03

Arne's mavesure opstød i http://www.kandu.dk/dk/tip/12005 hvori han skriver:
Citat
Hvis man som h_plunch HAR en mening man gerne vil dele med andre, hedder det IKKE Tip, men Spørgsmål i kategorien Smalltalk. Der kan man også få svar og høre andres mening. At sende sine meninger som Tip, er simpelthen for dumt. Brug Smalltalk. Det er derfor den findes.
At Arne ikke kan finde ud af at stave mit efternavn er én ting. At han derudover gentager sine kommentarer som NYE tips er jo en helt anden... Men - helt ærligt - tips til forbedringer må vel være kandu.dk-gruppen, hvorimod Smalltalk er til alt mellem himmel og jord? Tak til dem som støttede forslaget om pointangivelse under Top10-listen for hver gruppe. -- Med venlig hilsen Henrik, Dianalund

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 310 point
Dato : 09-08-05 02:05
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-08-05 02:06

Velbekommen Henrik ........og det er da utroligt hvad dit Tip udviklede sig til

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 09-08-05 02:08

Tak for svaret tedd.

Og tak til Toupie for de altid smukke smil.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-08-05 02:11

Velbekommen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-08-05 02:12

Nå, men det er jo ikke noget nyt, at AJ er ude med riven, og begynder at lave smalltalk i tipsene, som ellers bør være så seriøse og udfærdiget efter hans regler.

Det næste bliver så måske et klagetip eller en tudetråd hvis dit "ubrugelige" tip fik flere stjerner end hans irettesættertip

Det er så bare en skam, at der ikke findes en regel her på Kandu om, at tip skal godkendes af AJ inden de skrives

Og jo, alt der vedrører selve Kandu, hører selvfølgelig til den kategori, det er vel det den er der for.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 02:17

Henrik -> Stavefejl i dit Nick eller ej, Så lagde du DIN mening ud som et TIP. Det VAR IKKE et tip, det var din mening. Om du ønsker at diskutere din mening under Smalltalk eller Kandu, er da helt op til dig selv. MEN du kan IKKE diskutere med NOGEN i Tip's.
Jeg er ikke mavesur, men synes blot at du burde vide bedre.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-08-05 02:19

Arne, hvis din holdning er, at man ikke kan diskuterer i Tip, hvorfor skrev du så selv din egen mening om H_Blunck i Tip og ikke i en smalltalktråd????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 02:20

dova - Over i sengen. Din hjerne trænger til hvile.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 02:21

h_blunck

Jeg forstod dit tip.

Det er muligt at se hvem, der er på den samlede "top" 10 og 50.

Der kan man også se hvor mange/få point man selv har.

På top 50 bliver man kun registreret, hvis man er blandt de 50 bedste.

På top 10 kan man uden at være registreret blandt de 10 bedste selv læse antal point man har opnået i løbet af måneden.

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt i den enkelte kategori.

Det var det du tænkte på ik'

Som eks. i denne kategori kan du se de 10 "bedste" du ville også gerne kunne se, hvor mange point du havde i kategorien, eller har jeg taget fejl af dit tip?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 02:24

Det var et glimrende tips du lagde til kandu.dk Henrik og jeg kom desværre ikke til at bedømme det, så du får lige ***** for det.
Jeg var så heldig at jeg fik lov at bedømme et par andre tips til 0* og så syntes jeg at tedd's link kan tåle en gentagelse http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=108/SubId=/id=1720/text=Trolling+p%E5+Internettet

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 03:02

Citat
Mænd uden IQ burde kastreres ved fødslen.

Skrevet af amarone selv http://www.kandu.dk/dk/spg/71938

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 03:33

Jeg faldt lige over dette tips

Citat
Madlavning Tip & Trick (103/5)

Fra : arne.jakobsen Send til en ven Dato : 23-07-05 13:04

Tip : "oz1eqp Arne"s TIP"

Nu bruger du TIP til debat, det er ikke meningen. Men hvad har min opførsel med TIP at gøre? Har du eller andre kommentarer til min opførsel iøvrigt, er det jo ikke igennem TIP dette bør diskuteres. Tip bør vurderes på deres indhold. IKKE andet. Jeg har også set at DU har lagt et TIP, der KUN fortæller om en arne.jacobsen fra et andet plenum, der er blevet bortvist fra dette plenum, og DU tillader dig at mene at det MÅ være mig. Pas nu på at dine 2 hjerneceller ikke kolliderer for ofte, de KUNNE tage varigt skade.

P.S.: Jeg hedder IKKE arne.jacobsen. Der var en profil på Kandu sidste efterår med det Nick, men han blev smidt ud. Så mon ikke det er den samme.

Syntes jeg ville dele dette med jer andre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 08:23

Bentjuul..... AJ er og blir en stjernepsykopat - blandt al det andet ævl han skriver og lort han laver samt hans løgn, forbyder han osse andre at gøre, hvad han selv gør.

For satan hvor er han plimrådden i hovedet.