/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan kan man vide
Fra : ans
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 09-08-05 01:50

om en mand er født med eller uden IQ

Ja, jeg spørger fordi jeg i en anden tråd så læste følgende

Citat
Mænd uden IQ burde kastreres ved fødslen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 01:53

Godt eksempel på et paradox!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 02:19

Hvor?! - henvis venligst med et link..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 02:50

http://www.kandu.dk/dk/spg/71938

Jeg prøvede tidligere, men uden held

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-08-05 04:03

Det kan man da ikke ans.
Alternativet må så være, at alle hankønsvæsener blev berøvet deres stolthed ved fødslen, bare sådan for en sikkerheds skyld

Oh hva' pokker, skaden var nok ikke så stor.....Jeg så da et citat engang: Helt elementært har kvinder lige så meget brug for en mand, som en fisk har brug for en cykel.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 04:19

dv - Bd n dn prsnlg hjlpr m t smd dg sng g slkk fr PC'n

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-08-05 07:49

I guder, ans, hvad hulen skulle de så gå og klø HELE dagen? Deres rumpe?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-05 07:51

Kan man erstatte kvinder med en cykel..........................det ville godtnok være noget nemmere.........og kedeligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 11:14

Citat
arne.jakobsen Dato : 09-08-05 04:19

dv - Bd n dn prsnlg hjlpr m t smd dg sng g slkk fr PC'n

Der står

"dova - Bed nu din personlige hjælper om at smide dig i seng og slukke for PC'n

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:23

Efter at have læst dit link Ans - vil jeg foreslå AJ, at han selv går i seng....
og bliver der!

Han er intet mindre end psykopatisk - og jeg har netop sendt kandu linket..

Nu må de da for hede hule snot snart vågne op!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-08-05 14:37

Jeg syder, føj for satan! ARNE!

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-05 16:36

Jeg har sendt 4 mail til Kandu.dk nu. De sidste 2 med linket fra ans. http://www.kandu.dk/dk/spg/71938
Det er bare ved at være for meget. Kandu må da for pokker snart gribe ind.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 29-09-05 00:06

Tak for svaret grethes.

Det håber jeg også de gør, altså at kandu griber ind, men der har været fredeligt de sidste par dage.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 29-09-05 15:40

Selv tak ans.

Nyder freden og håber den bliver varende i al evighed.

Hilsen grethe