/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
bla bla!
Fra : creamygirl
Vist : 565 gange
1 point
Dato : 09-08-05 00:12

Dumt spørgsmål, men sidder man på - eller sidder man i en stol?!

Har lige haft en længere diskussion om emnet, men det endte med et mindre skænderi!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-08-05 00:14

Sidder man i er det vel en hængende stol og på så er det er brædt *ss*
Mvh sune

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 00:16

I øjeblikket hænger jeg på en stol !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 00:17

Sidder i en lænestol og på en spisebordsstol - bare en forslaw

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 00:18

For man kan jo ikke sidde i en spisebordsstol og på en lænestol, så mon ikke.....?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 00:19

Så er det ikke en lænestol - kun hvis det er på armlænet eller ryggen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 00:21

Jeg mener noget i retning af det du siger Hanne.

Men tænker på om det kan være bopælsbestemt, hvorledes man opfatter det at sidde på, eller i en stol?!

Mest hænger jeg ligesom Bent, og det gør jeg på alle slags stol men det er ligesom ikke det jeg er i tvivl om

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 00:25

Nej jeg tænkte nok, at jeg ikke kunne fedte mig til det ene point med mit svar

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 00:29

Forøvrigt hænger du PÅ en stol Bent.

Jeg derimod - hænger I en stol..

Typisk at kvinder hænger i - og mænd hænger på

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 00:33

Ja, vi mænd er så trofaste, at vi har hængt på.................. i mange år

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 00:57

Man sidder PÅ: Jorden, PÅ en træstub eller PÅ en taburet. Man sidder I en stol fordi denne har arme og ryg. Man putter sig altså ind i et møbel og bliver omgivet af arme og ryg. Derfor I.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 01:05

Man hænger også I en lænestol - altså I sædet og PÅ armlæn eller ryg.

Som Arne siger - putter sig ind i en lænestol - det kan man af gode grunde ikke med en spisebordsstol.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 01:13

Jeg sidder 'på' stolen, men sidder også 'i' sofa'en. Hvorfor ?

</HENSLÆNGT>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 01:15

Bare fordi det er rart at vide, om jeg skal bede knægten sidde ordentlig på stolen - eller sidde ordentlig i stolen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 01:17

Før jeg vil GÅ i seng vil jeg lige sætte mig på min stol foran com.. Se efter om der sker noget på kandu.

Ja, der er lige nogle tips. Måske bliver jeg den heldige, der får lov til at bedømme

Ja, som Camillasmoster tidligere skrev.

Så sætter man sig i en lænestol, men man sætter sig på en stol.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 01:19

Sid ordentligt på stolen knægt !!! </VRED>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 01:19

Det kommer da meget an på hvilken stol, det er.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 01:20

Molo -> Der findes jo sprogspassere alle steder. Også på Amager.

Hvis du sidder PÅ en stol, er det IKKE en stol men en forvokset taburet.

Du sidder I sofaen, fordi denne har såvel ryg som arme.

Jeg tror forresten også at det afhænger af sædets beskaffenhed? Er det blødt? Kan man "synke ned i det"? Altså igen blive omfavnet, så I.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 01:20

..det er ik' en sofa !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 01:22

Der var lige nogle sidder sætter, der gik fejl.

Man sidder i en lænestol og sidder på en stol når man først har sat sig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 01:22

Man sidder da ikke i en sofa - den ligger man da PÅ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-08-05 01:23

Ja Creamy. Hvis hans kontorstol har arme og er blød, så: Sid ordentligt I stolen, ellers PÅ.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 01:29

bentjuul -> Nu vil jeg sætte mig i... og derefter lægge mig i; min dejlige flaskegrønne sofa ...så kan du sætte og lægge dig (oven-)på din hårde møg-sofa

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 01:32

molo

Du vil sætte dig i sofaen og derefter falde om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 01:33

[hør] Jeg ved ikke hvem der vil gå på seng?

...men jeg vil gå i seng ..og på puden

Kunaat

</CU>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-08-05 01:35

ja vi lægger os ud med hvem som helst, selvom enkelte vil sidde PÅ os

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 02:04

Hej Creamy.

Uanset om det er bopæls eller årstidbestemt, om man er omgivet af arme og ryg, om den er hård eller blød, om den er ude eller inde, om den er rød eller blå, om den hænger eller står (stolen) så ved vedkommende du vil tilrettevise sikkert hvor han befinder sig, og du kan så bruge den salomoniske løsning, som ikke afslører din "dysfasi" LOOL ved at sige: "SID ORDENTLIGT"

Klumme, der springer over den laveste stol *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 02:11

Hej Klumme

med fødselsdagen

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 1 point
Dato : 09-08-05 02:19

Ihhhh altså..... TAK. Hvordan pokker ku du vide det??? - Du ved sgu da osse alting.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 02:23

Min hukommelse er til et 13 tal. Håber du får en dejlig dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 02:25

Jeg tar 2 min. i stilhed i stedet for i stolen LOOOL

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 09-08-05 03:01

Hvis jeg nogensinde skulle havne i den elektriske stol, tror jeg ikke, at den er blød...

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-08-05 07:31

Hvad filen laver den knægt i det hele taget I møblerne?

Mine får sq ikke lov til at sidde PÅ stolene, de kan stå op og spise, det er det sundeste for børn, har jeg selv set i gamle films, og bagefter kan de gå I seng.

Så er det problem da løst..............

I ordentlige huse lægger man ikke spædbørn fra sig i møblerne...........det princip burde følge de unger til de flyttede jemmefra, ( jeg sparede lige det h væk) børn nu om dage er alt for forkælede.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-05 08:03

Tja børn må gå i sengene, men ikke hoppe.............det er kun de voksne der må det.
Jeg sidder i en lænestol og min kone sidder på lænestolen. (armlænet som jo også er lænestolen)
Man kan også sidde i en spisebordsstol...............med armlæn.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-08-05 08:12

nu må vist alle ha' sat sig på den dertil indrettede i eller på diverse stole - nu sætter jeg mig til bordet
gomårn til alle, håber maj_britt vinder

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-08-05 08:22

Eyvind, der er altså ikk onsdag i dag, så ikk noget hopperi...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-05 08:45

Jeg vil sige: Sidde på en stol. Sidde i sofa'en (og tilhørende stole). Altså bestemt lidt af hvor bløde de er. Korrekt kommer man I den elektriske stol - antagelig fordi man fastspændes.

De hårdere "siddeting", f eks. bænke, sidder man jo på, hvorimod man sidder i sadlen på en hest. En cykel sidder man på.

Tjaeeeøhmmm................

Tillykke med dagen Klumme!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 08:58

Spekulerer på hvad den store charmør AJ gør, når han nedlægger en af sine utallige kvinder.

Efter hans mening, som fremgår af indlægget i denne tråd, så sidder man i, når man er omgivet af arme og ryg. Det vil sige at han, når man overfører dette, når han kaster sig over en af de stakkels kvinder (som jo omgiver ham med arme og ryg) er i dem og ikke på dem, mens han hvisler: "Hvor er jeg dygtig... hvor er jeg dygtig", mens han med hø. hånd ridser endnu et hak i sengebrædtet. Gud fader i skuret for en forestilling LOOOOOL.

Nejj sådan foregår det ikke. Han er ikke omgivet af arme....... kvindens arme er bundet på ryggen, (så derfor er han på) da de ellers ville kradse hans ondskabsfulde stikkende øjne ud, men han hvisler alligevel: "hvor er jeg dygtig... hvor er jeg dygtig.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:01

Tak 3773.......

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-08-05 09:02

krumme Klumme

Jeg har samme promblem med om det hedder :

"Skrive op", eller : "skrive ned"

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-08-05 09:04

Nej! jeg har ikke et promblem, kun et problem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:06

Tak Mulberry.

Det er vist ret ligemeget. Ingen misforstår det uanset hvad du skriver, men om der er nogle retsskrivningsregler for det, ved jeg ikke.

Hedder det forrsten udtørre eller indtørre???? LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-05 09:06

Jeg har just opdateret de seneste af AJ's udgydelser.

Han bimler op, om indholdet i tips og anvendelsen af disse. Men skriver selv de reneste laller-tips og debaterer lystigt netop i tips. Alt dette sjovt nok for at skælde ud over andres debat i tips.

Hans ytringer og stygt diskriminerende holdninger er så kvalme, så guderne må forbarme sig!!!!!!

Man kan kun håbe at en forhåbentlig fremtidig massiv medicinering med diverse kraftige medikamenter, vil kunne redde denne mentalt afstumpede skvadderrøv fra en indlæggelse på den lukkede.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:09

Jeg ved godt, at det ikke er in mere, men Zyklon B var da ret effektivt og kunne kurere alt mellem himmel og jord permanent....osse ekstreme psykiske afvigelser LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-05 09:10

Lidt ligesom med stednavnene.

Skal vi tage ind til Herning og ..........?
Skal vi tage op til Herning og ..............?
Skal vi tage ned til Herning og .............?
Skal vi tage over til Herning og ..............?
Skal vi tage om til Herning og ...............?

..ja sådan er sproget så mærkeligt. Ikke mærkeligt at udlændinge har svært ved sproget!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:11

Nå I må hygge jer. Jeg skal til "morgensang" LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-05 09:12

Rimeligt passende Klumme! Bortset fra det er synd for jøderne at blive sat i bås med psykiske afvigere. Men det kan jo være de i hans verden er ligeså slemme som lesbiske. Wauuw!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:14

HERNING.... Jeg skal fandme ikke til Herning, så længe den psykopat har folkeregisteradresse der. LOOOL

Tør slet ikke tænke hvilke §§ i straffeloven jeg ville komme i konflikt med, hvis jeg rendte på omtalte afviger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:15

Nåå.... jeg gav da ikke udtryk for at jøder er psykiske afvigere, men indikerede bare at denne "vitaminpille" osse kunne klare AJ's problemer, som en lille bigevinst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-05 09:17

Nej, det kunne komme til at klø slemt i knoerne.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-08-05 09:19

JA uha..... LOOL

Morgensang NUUUUUUUUUUUUUUUUUU CU

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-08-05 09:24
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 09-08-05 09:25

Nå, men så senere...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 10:33

Mage emiler senere......

innocent:
"Hvis jeg nogensinde skulle havne i den elektriske stol, tror jeg ikke, at den er blød..."

En elektrisk stol har ryg og armlæn.........

Hanne

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 09-08-05 10:37

Ja ja, endnu et bevis på at folk nu om dage er alt for forkælede.

Dengang jeg var ung, der stod man op og blev hængt. Og nu skal de sq sidde ned.........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 10:40

Jeg håber, det er et barn, der har lavet denne...lagkage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 11:23

man sidder i en lænestol - på en spisestuestol - basta !!!!!!!! Men uanset hvad så sidder man PÅ sædet

i har sq da hygget jer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-08-05 11:26

Ai der er aldrig nogle der hilser på mig når jeg har været væk længe...snøft Nå men så hilser jeg sku' da bare HEJSA alle sammen *SS*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:28

Mere tillykke Klumme ..øhh morgensang?! ..den tror jeg squtte på*L* i hvert fald tror jeg ligeså lidt på det, som jeg tror på Arnes 560 damer. Så mange døvblinde findes der vist ikke i Danmark

Lagkagen Mulberry er så galant at forære Klumme kunne ligeså godt have været designet af mig - og jeg er altså 27

Godmorgen forresten!! *GAAB*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:29

Hejsa sunowich ..hvem er du?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 11:31

heeeeeeeeeeyyyy sunowich og med de to år på kandu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:34

Hvor ville jeg ønske, at jeg var Russer. De er denondemig så skide snu!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=305649

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=305368

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 11:37

hmm - den hoppede han ikke på

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-08-05 11:38

Hej miritdk Ja som tiden den går Hi hi
Og dig Fødepige har jeg ikke set dig før *ss*Det syn's jeg da
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-08-05 11:40

Øh Jeg mener FlødePige (flover sig lige lidt)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 11:40

fødepige ??????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:43

Fødepige ..det håber jeg da ikke! *L*

Tror ikke jeg er stødt på dig tidligere, men jeg har lige læst din profil - og gider du ikke lige oversætte ordet "strunte"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 11:45

creamy - lol - strunte = bla blæse på osv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 11:50

Hip hip Klumme

Daaaav sunowich! Long time, no see! med de to år

Hanne

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 09-08-05 11:51

Jeg sidder som jeg sidder som jeg sad da jeg blev sat.
Og det kan I jo så stole på, eller lade være.
Seipe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 11:53

Og om man kilder ham foroven eller kilder ham fornejen (og det er IKKE frækt ), så rokker han sig ikke ud af stedet hvor han sad....tralalalala

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 11:55

Så er vi tilbage i det oprindelige spørgsmål..

Hvis strunte betyder = at blæse PÅ! ..Hvorfor skriver Sunowich så "strunte/blæse i" ?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 12:03

arghhhhhh creamy - - tror man siger både og - har jeg da hørt. " strunte på hvad du siger" - "strunte i om det er dit eller dat"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 12:09

hehe, sorry Mirit. Jeg holder kæft nu

Morgenkaffen er alligevel blevet kold - og jeg vil tage mig et bad inden frokost!

CU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 12:10

Hmm, tage mig et bad - hedder det nu også "tage mig"..den tænker jeg lige over!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 12:12

- nupper fluebenet og går tur med vovse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 15:13

Klumme jeg håber, at du vil få en dejlig dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 16:44

Hallo Tedd, da du netop har tilkendegivet, at du er med på en lurer her - så synes jeg da, at du skal sige tillykke til Klumme i en tråd hvor han deltager - i stedet for i en tråd, der slet ikke har relevans til denne tråd..

Hold KÆ**...det er for grineren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-05 17:58

Minder bemeldte kage ( http://www.kandu.dk/dk/spg/72169#784184 ) ikke svært om den navnkundige Mr. 'Lady Cake' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-08-05 18:37

efter en streng dag, vil jeg nu slå min popo i sædet og sætte et flueben dette sted. det var en interessant kamp på "ordkløveri". ;-D

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-08-05 19:49

Øhh, sætte et flueben i popo'en eller sædet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 19:53

Jeg læser det som fem tæer i popo'en sat af en flue!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 20:51

Ham her sidder han i eller på sin stol

http://www.wagenschenke.ch/

HangOver 2005

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 20:55

Han hænger...ligesom Bentjuul

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-08-05 23:19

nøj, hvor er I muntre, og af dette her svar kan I nok se, at fluebenet åbenbart er havnet under popoen - det blev fluens "endeligt".

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-05 00:02

http://www.wagenschenke.ch/
Han sidder på en trappe og hænger ud...

Hva' si'r du Åse, hvem har fået en flue? Og blev det vedkommendes endeligt?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-08-05 07:59

laksen, måske.
hvad fanger man ellers med flue?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-05 09:21

morn´
ser da ud til at Åse forsøgte at fange en flue med popoen - slap den væk ???? (fluen)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-05 09:37

Tak for lykønskningerne.

Dagen blev holdt i dybeste stilhed kun omgivet af Tuborg og enkelte udvalgte. I dag står den på spisning i www.trackclub.dk. Spændende mad...

Speciel tak til Mulberry for den lækre kage.....

Creamygirl. Det er nok bare en westcoast talemåde.... lige som I siger "jeg skal ha' min kaffe eller jeg skal i min seng" Det er implicit at det er dit bad du tager og din kaffe du drikker, og derfor ikke nødvendigt at præcisere hvis bad eller hvis kaffe der tales om (du tar jo ikke andres bad eller drikker andres kaffe) men det straks mere diffust om det er din eller en andens seng du vil i (jeg vil i seng), så det er nok klogt at præcisere netop dette. LOOOL

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-08-05 09:40

Hovsa... der skulle stå www.trackclub.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-05 09:52

Flue: influenza...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-05 10:01

Hanne !!!!!!!!!!!!! . der var du lige hurtig (bortset fra at det ikke er noget man fanger men får evt har)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-05 10:46

Johh, når man indfanger baktusser/vira

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-05 11:22

det er ski da ikke noget man fanger - det er noget der fanger én

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-05 11:31

Hos os hopper sådan noget på en.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-05 13:01

Ak ja, nogle må nøjes...

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 14:38

Ganske uretfærdigt får du dette poiiiint, fordi du havde fødselsdag igår

Æren går dog til Maj_britt for kommentaren 09-08-05 07:31. Jeg intet mindre end elsker hendes fair måde at tackle "tyttebøvserne" på *L*

Fedt ord Maj_britt.
Min sønnike bliver eder rasende, når jeg tyvstjæler dit udtryk - især hvis kammeraterne hører på

"Jeg er #¤%&# ikke en Tyttebøvs"

"jo du er"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-08-05 14:56

Wauw, Klumme, så må du ud og slå til Søren med dit (synes jeg) stærkt fortjente poæng!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 14:59

Man må ikke slå!

Heller ikke på dem der hedder Søren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-05 17:40

Til interesserede (hvis der er nogen lool) så var middagen på Track Club fremragende. Betjeningen er sublim.

En helt igennem dejlig totaloplevelse. 4 kokkehuer ud af 5 (man skal aldrig give maximum lool - så slapper de bare af))

Indgangsbøn og tidsfordriv:
Saltede græskarkerner – Tørrede ærter trillet i wabasi – semidry tomater / aubergine / peberfrugt. Dertil kølig velskænket Stella Artois (Belgisk øl 5,2 %)

Serranoskinke på honningmelon drysset m. frisk Basilikum

Surf’n’turf oksemørbrad, m. grillede hummerhaler, sauterede grøntsager demiglace + et spid m. mexicansk marineret oksekød og nye kartofler

4 slags oste: Roquefort parfait is - Cherve m. Persillepesto – Münsterrødkit m. rød stikkelsbærkompot – Thestrup gedeost m. Basilikumpesto

Råsyltet ananas i rom – Bagt chokolade – Blommesufflé – Blommer i Armagnac

Kaffe: Ristretto

Vine:

Hvidvin.
TOHA - New Zealand (Maori) Marlborough 2003 Sauvignon blanc

Rødvin.
Pico Maccario Cantamerli 2001 Monteferrato rosso - Barbera+Cabernet Sauvignon fifty fifty

Dessertvin.
Moscato D'Asti, Cascina Castle't

Kaffe
Calvados Pierre Huet 25 år

Skrub af øl: Brooklyn og Cobra henholdsvis US lagerøl (5,9 %) og Indisk pilsnerøl (5,0%)