/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Køb af CD-R
Fra : timeglas
Vist : 552 gange
150 point
Dato : 08-08-05 21:34

Hej med jer

Er der nogen der har gode erfaringer med køb af billige CD-R på nettet? Det skal være et sikkert sted at bruge sit Visa, og ja så skal der selvfølgelig gerne dumpe noget ind af dørsprækken når jeg har betalt.
Har kigget på www.it-netsupply.dk er det ok, er der andre billigere steder?

på forhånd tak fra timeglas

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-08-05 21:37

Jeg plejer at tage til Polen og købe dem, der koster de ca. 2 kr.og så får man også en tur ud af det. Hvis man køber mange er turen gratis

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-08-05 21:38
Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 08-08-05 21:38

Ok det lyder selvfølgelig også hyggeligt, men tænkte nu mest på bare at sidde herhjemme og vente på posten

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 08-08-05 21:38

Undskyld, jeg tæbkte på DVD. CD-R koster knP 1 KRONE

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 08-08-05 21:39

Hej NielsPT

Har du erfaring med hjemmesiden?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-08-05 21:41

Det har jeg(også)... No problemos.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 160 point
Dato : 08-08-05 21:45

Min søn bruger denne side

http://www.nierle3.com/s01.php?cur=eur&sp=de&ag=1

Hvis du bestiller om mandagen har du varerne om onsdagen. Bestil om tirsdagen og du har varerne om torsdagen. Hvis du bestiller fredag eller lørdag så er det igen onsdag du får dine bestilte varer.

Du skal bare ikke, hvis du vil have hurtig levering bestille lige op til en week-end.

Og så følger der en lille lommelærke med.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 08-08-05 21:54

Hej Ans.

Er det rigtigt forstået at forsendelsesomkostningerne så er 9,95 € uanset vægt?

Kommentar
Fra : windows

Dato : 08-08-05 22:01

det billigste sted på nettet vil jeg nok tro er www.wesellcd.com som også er læseligt på dansk har kun haft god erfaring med dette sted men der kan måske godt gå en uge før du kan hente varene på posthuset.men prøv det....

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-08-05 22:02

Timeglas.
Ja det har jeg, har ofte handlet der.. Den ligger i Tyskland, tæt på den danske grænse.
Det er et fint sted at købe billige cd'er/dvd'er.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-08-05 22:03

- altså, man kan selvfølgelig også købe den på hjemmesiden - det er sådan set det jeg har gjort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-05 22:11

timeglas

Som jeg læser det koster fragten 12,95 euro.
Ved forudbetaling gives rabat på 3 euro. Der er jo tale om forudbetaling når du bruger dit Visa.

Til den pris må pakken max. veje 30 kg.

Citat
betragen pauschal 12.95 € je angefangenes Paket bis 30 kg.

Bei Zahlung per Vorkasse gewähren wir einen Versandkosten-Rabatt von 3 EUR .

Min søn har været meget tilfreds med at bestille der.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 09-08-05 07:29

Tak for svaret ans.

Nu har jeg afsendt bestilling, så nu venter jeg på resultatet.

hilsner fra timeglas

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 10:35

Selv tak

Jeg håber du bliver tilfreds.

Hilsen ans