/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan ikke høre netradio og se webtv
Fra : swarn
Vist : 552 gange
150 point
Dato : 08-08-05 15:46

Jeg har lidt problemer, som jeg håber nogle har lidt hjælp til

Jeg kan ikke se disse Webtv, f.eks fra BT, og jeg kan ikke høre netradio, skærmen til webtv, kommer og der står klar, men ikke andet.

Netradio kommer op og det ser ud til den kører, men ingen lyd.

Hvis jeg f.eks går ind på DR Radio P1 og vælger et program jeg vil høre, så kommer det godt nok op i realplayer, og afspiller fint, men det andet kan jeg altså ikke.

Er det nogle indstillinger der står forkert, eller kan der være kommet snavs i maskineriet.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 19:47

Hvor hurtig er din downloadhastighed?

mvh berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-05 19:59

http://www.dr.dk/netradio/netradiohelp_specs.shtml
ang netradioen

hvad angår webtv - så prøv at override popup-stopper med ctrl+enter - virkede fint her

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 20:18

Fra FAQ'en på BT's webtv: (spørgsmålstensikonet)

Citat
Minimum krav til hardware:

Processor
1000 megahertz (MHz) processor, f.eks. Intel Pentium III eller Advanced Micro Devices (AMD) processor, 1300 MHz processor.

(Bemærk: Ved afvikling af streaming i kvalitet højere end 600 kbps. kan det stille større krav til din processor)

Hukommelse
256 MB

(Bemærk: Ved afvikling af streaming i kvalitet højere end 600 kbps. kan det stille større krav til din hukommelse)

Harddisk plads
300 MB

Netværkskort
100-megabit TCP/IP Ethernet kort

Video kort
Super VGA (800 x 600) Eller højere opløsning
Samme eller højere

Lyd kort
16-bit Lyd kort
Kompatibel 5.1 multichannel Lyd kort

- men det kører nu fint her med Win2000, 650MHz CPU , 256Mb RAM, 16Mb grafikkort og 1Mb internet....

mvh berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-05 20:27

oz ok her
(bortset fra at jeg skal override popup-stopperen

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-08-05 21:48

Til berpox.

Dit "Citat" passer godt til min maskine, så det er der ikke noget galt med, og jeg har da også set de omtalte Webtv før.
Har prøvet at slette realplayer, og hente en ny, men det hjalp ikke. det er det samme i Windows Media Playes

Så skriver miritdk at jeg skal prøve at "override popup-stopper" jeg er nok en hvad betyder det

Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-05 21:50

tryk på ctrl (eller shift i visse tilfælde) samtidig med at du bruger enter