/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word 2003-udskriftslayout.
Fra : fredag
Vist : 1886 gange
50 point
Dato : 08-08-05 14:44

Hej.
Hvergang jeg åbne et bilag der er lavet i word, vises det i læselayout. Kan man ikke ændre dette så det bliver vist i udskriftslayout, hver eneste gang.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-05 15:46

Har du gemt dokumentet i den indstilling, du gerne vil have?

Hanne

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-08-05 17:30

Hej fredag

I din værktøjslinie i word er der en knap foroven til høre der hedder "læs", hvis du trykker på den forlader du læselayout...

Venlig hilsen iah

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-05 17:35

Hej igen fredag

Hvis du går ind i "funktioner" - "indstillinger" - "generelt" er der en boks du kan sætte kryds eller lade være "tillad start i læselayout"
så løser problemet sig.

Venlig hilsen iah

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-05 20:26

Sådan, iah - jeg har rodet og raget rundt for finde det.

Og så har jeg ovenikøbet været derinde før

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-08-05 21:15

Jeg kunne heller ikke selv lige huske det i første omgang derfor 2 besvarelser efter hinanden...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-08-05 21:17

Så kan det endda ske jeg har tjent nogle point?

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 09-08-05 08:54

Tak for svaret iah. Lige det jeg manglede.