/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lave PDF fiL?
Fra : DenSygeGravKo
Vist : 341 gange
220 point
Dato : 08-08-05 14:38

Jeg skal sende et billede jeg skal have lavet til nogle flyers til et trykkeri.
Det bliver billigere hvis jeg laver det til en PDF fil og sender det til dem.
Hvordan gør jeg det?

Anyone?

Lukker helt sikkert spg.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 14:40

Brug f.eks. PDF995 det kan downloades kvit og frit fra

http://www.pdf995.com
http://www.pdf995.com/download.html

mvh berpox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 14:41

Jeg bruger det selv rigtig meget - også udgivelser på det lokale trykkeri

mvh berpox

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-08-05 14:44

Hej til DenSygeGravKo og lotteogdensortehest (spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/72121).

Jeg vil lige høre om I er en og samme person?
Hvis det er tilfældet - vil jeg anbefale fremover, at I kun opretter en profil. I behøver jo ikke, at smide samtlige point på en gang.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : DenSygeGravKo

Dato : 08-08-05 14:58

Jo vi er samme person

Kommentar
Fra : DenSygeGravKo

Dato : 08-08-05 14:59

berpox:

Er der konverteren jeg skal downloade fra dit link?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-08-05 15:00

Det må jo nok betragtes som en form for misbrug!!!

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 230 point
Dato : 08-08-05 15:02

Du skal ha' både printerdriver og converter - så kører det for dig

mvh berpox

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 08-08-05 15:17

Jeg har bedre erfaringer med CutePDF, som også kan downloades gratis fra nettet.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 15:43

~ øh findovia - lidt nysgerrigt: har du dårlige erfaringer med PDF995 ???

Det "eneste" der er irriterende i freeware-udgaven er pop-op-reklamen når man udskriver. Men laver man MANGE pdf-filer er det jo værd at betale sig fra

mvh berpox

Kommentar
Fra : DenSygeGravKo

Dato : 08-08-05 15:43

IBM760:

Jeg syntes ikke det er misbrug. Der er da masser der har mere end 1 profil herinde. De 2 her er ikke engang min hovedprofil.

Godkendelse af svar
Fra : DenSygeGravKo

Dato : 08-08-05 15:44

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 08-08-05 16:43

Svar til berpox: Ja, jeg har dårlige erfaringer med pdf995. For det første er den langsom og for det andet kan den ikke klare A3-formater.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 18:27

findovia - DET kan den! Jeg laver PDF dokumenter med PDF995 i A4,A4,A2,A1 og A0 formater med den. Og langsom - det vil jeg ikke medgive dig. Men det er nok en smagssag.

mvh berpox

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-08-05 20:00

Fra : DenSygeGravKo Dato : 08-08-05 15:43

IBM760:

Jeg syntes ikke det er misbrug. Der er da masser der har mere end 1 profil herinde. De 2 her er ikke engang min hovedprofil.

D.v.s. du kan ikke bruge det som undskyldning, at du er ny på siden.
Hvis du har andre profiler - hvorfor benytter du så ikke nogen af dem?
Min personlige mening til dit svar er, at du og andre med flere profiler er med til, at ødelægge Kandu - men sådan er vi så forskellige.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-05 20:47

Probler med A3 og A0 er sikkert fordi der mangler en printerdriver til størrelsen.
Windows har indbygget printerdrivere som bare skal indstalleres (ej testprint)
Så kan man arbejde som om printeren er tilstede.
Corel Draw 8 kan også lave tegninger om til PDF, jeg bruger det til bestilling over nettet, så alle ved hvad der tales om.