/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad hedder denne film?
Fra : bublebee
Vist : 454 gange
50 point
Dato : 08-08-05 13:05

Jeg har set en total fed film.
Det er med mickey rourke som skurk. Kan huske det er noget om et ægtepar som går i stå og konen tager med en trucker ind for at finde hjælp, men hun forsvinder.
Til sidst i filmen er en fed biljagt i to store amerikanske lastbiler.

Nogen der kan hjælpe mig med hvilken film dette er ???

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-08-05 13:08

Er det den me Kurt Russel...?
Husker ikke lige titlen...

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-08-05 13:11

Der er en BUNKE titler her på hans film, det kan måske lede dig på sporet:

http://www.imdb.com/name/nm0000620/

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 08-08-05 13:22

Den har jeg ogsaa set! Og du har ret den er bare rigtig god. Men om jeg kan huske hvad den hedder!!!
Kan du huske vem der mere spiller med - hvem er konen? og hvem spiller aegtemanden? Jeg har vaeret inde paa Mickey Roukes filmography - men er du sikker paa at han er med? Kan bare ikke huske det her - nej, hvor er det irriterende.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-08-05 13:26

Nåååååååååå ja, den hvor truckeren bortfører konen.

Det ved min ældste søn, og han er jo på job, ÆV ÆV.

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 60 point
Dato : 08-08-05 13:31
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 08-08-05 13:32

Gav jo næsten sig selv

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-08-05 13:34

Ja, men je ger lidt i tvivl... Jeg kan ikke se at Mickey Rourke er med i den... :(
Men ud over det, så lider det da meget til at være denne film...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 08-08-05 13:41

Jeg mener i hvert tilfælde at han er med.

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 08-08-05 13:42

Tak for svaret Tobster.

Det var lige præcis den jeg ledte efter.

Tusind tak :)

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-08-05 13:43

Det var så lidt... Glad for jeg kunne hjælpe... Smadder go' film...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 08-08-05 13:45

Ja den er nemlig kanoon fed, men ku virkelig ikke huske hvad den hed. Sk... irriterende

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 08-08-05 13:50

Ja jeg takker ogsaa godtnok uden point - men ja det var jo den!