/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
fiesta år 93 til syn.
Fra : nejrup
Vist : 429 gange
35 point
Dato : 08-08-05 11:42

er der noget man skal kikke særlig efter på en fiesta.
skal synes til sep. kan man få den synet med vinterdæk,?
skal gummi-kapper til bag-støddæmper være intakte.
hvor meget må man svejse i de yderste paneller.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-08-05 12:23

Du skal selvfølgelig kigge efter at alt er i orden m.h.t. lys, horn, viskere, styretøj, bremser, støddæmpere, altså alt det mekaniske, og sørg for den ikke er utæt for motorolie eller benzin.. Og gummikapper skal være intakte.
Ja til vinterdæk, bare det ikke er pigdæk.

Mindre huller i paneler er okay at lappe, men hvis de er meget rustne, er det bedst at skifte dem ud, jeg tror ikke de koster særlig meget.

mvh dova

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 08-08-05 15:28

du kan gå ind på bilsyn.dk og se hvad lige dit bilmærke har af top 10 i fejl

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-08-05 15:35

På bilsyn.dk kan du også se, hvor stort et område du skal reparere uden for det eksisterende hul/rustangreb på panelerne... Dette er afhængigt af, hvilken zone på bilen, der er tale om.

Vaxen

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 11-08-05 04:42

I Holbæk giver de et gratis prøvesyn hos Ford, måske også andre steder i landet, så får du et overblik over din bils tilstand og pris på reparationerne.
Mvh. K.