/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hængesofa
Fra : snusi
Vist : 1797 gange
100 point
Dato : 07-08-05 19:29

Jeg har været så heldig at få en hængesofa til fødselsdag, men med den sommer vi har er det svært at holde den tør. Er der nogen der ved om der findes noget "overtræk" til sådan en?
snusi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 19:32

Køb nogle billige badeforhæng og sy dem sammen. VOILA

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-08-05 19:35

Det bedste er at tage hynderne ind da skiftende temperature også samler fugt i hyndrene...
Og så kommer de hurtigt til at lugte muggent´...
med hensyn til overdækning kan man få billige presenninger i byggemarkeder (grønne i armeret plast med øjer...)
ellers har de dem ved harald Nyborg.
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-05 19:38

du kan købe det i bla harald nyborg til ca 75 kroner

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 07-08-05 19:56

Tak for svaret miritdk.

Jeg tror det er det eneste sted jeg ikke har ledt efter det Jeg kan nemlig ikke tage hynderne ind, så skal det da være med hele stativet.

Suser til Harald Nyborg i morgen, mange tak

snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-05 20:48

håber du fik hvad du ville