/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express 6/Microsoft Office Expre~
Fra : Myns
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 07-08-05 19:06

[hør]

Kan man bruge Outlook Express6/Microsoft Office express samtidig?
myns

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 19:10

Ja det kan man sagtens. Du er dog nødt til at vælge hvilken du vil benytte som standard email-program. Jeg bruger selv Office Outlook som standard, men har Express liggende for at kunne komme i kontakt med diverse News-groups, det kan Office nemlig ikke. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-05 19:14

altså du mener om du kan have begge installeret og det kan du godt - så vidt jeg ved er det en fordel ikke at have samme adresse på

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 19:18

Det med adressen er ligegyldigt hvis du vælger den ene som standard-email program. Har du to forskellige adresser, kan du vælge at benytte den ene adresse i det ene system og lade dette system være standard-email program for DEN adresse og så det andet system til den anden adresse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-05 19:29

ja for hulen - det har du ret i arne !!!!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-08-05 19:33

Ja, og du kan have flere mail-adresser, på dem begge to.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 19:35

Men har du KUN én email-adresse, er du nødt til at vælge hvilket af programmerne der skal være Standard-mail program. Begge programmer skal så sættes op til DEN adresse, men KUN det ene program skal vælges som standard.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-08-05 20:09

.."osse mig": Svaret er ja og du bestemmer selv hvor mange emailadresser du vil anvende.
Angivelse af standardprogram har kun betydning når dit emailprogram kaldes fra et link på en hjemmeside eller af et eksternt program.

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 07-08-05 20:55

Hvordan sætter man mail programmet op til at blive standard
myns

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 21:08

Under Funktioner - Indstillinger - Generelt, er der en knan der hedder " Benyt som standard "

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 21:09

knan = knap

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 07-08-05 21:12

Det var i Express. I Office Outlook går du OGSÅ i Funktioner - Indstillinger, Men så i Andet. Der kan du vælge det ved et flueben.

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 07-08-05 21:59

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 22:03

OK Myns

Kommentar
Fra : abella

Dato : 08-08-05 11:26

vi har over en periode brugt både microsoft outlook (hvilket jeg mener Myns betegner som microsoft office express), samt outlook express og har oplevet at outlook giver flere problemer end outlook express gør. Vi har aldrig fået hverken spam eller vira gennen outlook express, men oplever at der sniger sig både spam og virus ind i outlook.
Dette blot ment som en lille advarsel