/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
setupdd.sys
Fra : amoroh
Vist : 1363 gange
50 point
Dato : 07-08-05 17:03

Jeg har skiftet harddisken med en ny 80 gigabyte, i min Compaq Deskpro. Ved installation af min win xp, stopper installationen med følgende fejlmeddelelse:

” filen setupdd.sys kunne ikke indlæses. Fejlkoden er 4. Installationen kan ikke fortsætte. Tryk på en tast for at afslutte.”

Hvad er der galt og hvordan kan jeg kommer videre?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 07-08-05 17:15
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-08-05 17:16
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-08-05 17:19

Da det er sket i forbindelse med harddisk, skulle du måske checke jumperen? Hvad er harddisken sat til?

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 07-08-05 18:48

Hej tedd, jeg har fundet løsningen gennem http://support.microsoft.com/?kbid=330181, probelmet var for mange MBram,jeg har sat 256mb i, ved at tage 2x 64 ud, virker installationen nu. Tak for hjælp tedd.

Hvordan er det jeg overfører 50 piont til dig?

Godkendelse af svar
Fra : amoroh

Dato : 07-08-05 18:50

Tak for svaret tedd. Gennem din 1. svar kunne jeg læse videre til løsningen.