/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
extern tv tuner
Fra : graahede
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 07-08-05 14:24

er der nogle af jer der har prøvet en extern tv tuner til en bærbar computer , så må man jo kan optage på hardisken?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 16:50

Jeg kan ikke se nogen grund til at en sådan tuner ikke skulle kunne bruges på en Bærbar. Om du kan optage på harddisken er vel et software-problem. Enten følger den nødvendige software med tuneren eller også må du finde noget andet software der kan klare opgaven. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 07-08-05 19:33

det jeg tænkte på er om jeg ikke kunne lave et media-center med en bærbar computer til radio og fjernsyn , jeg har en hurtig forbindelse. det er jo sjovt at prøve lidt

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-05 19:38

Nu vil jeg helst ikke rode mig længere ud end jeg kan bunde, men det mener jeg også godt at du kan. Hvordan ved jeg ikke lige. Så mon ikke der er andre der kender mere til det end jeg?

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 07-08-05 19:56

Tak for svaret arne.jakobsen.på sådan en ny bærbar computer er der vel usb 2

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-05 20:04

Ja. USB 2. Med de mange forskellige ting der kører USB 2, får du sikkert før eller senere brug for en USB 2-Hub. Jeg købte en fra Adaptec for et år siden: Adaptec USB-Hub 7 Plus til 623,75 kr. Får man senere brug for flere,, kan man købe en mere af samme slags. De kan kobles oven på hinanden. Ret smart. Hilsen Arne