/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
samsungs pixelfejls politik
Fra : sden
Vist : 590 gange
51 point
Dato : 06-08-05 23:25

er der nogen der ved præcis hvad samsungs politik er med hensyn til pixelfejl på en 1 år gammel fladskærm?

Grunden til, at jeg spørger, er at der for nylig er kommet 2 dobbelte pixelfejl plus en grøn subpixel, der hele tiden har været på min fladskærm.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 61 point
Dato : 06-08-05 23:35

http://www.google.dk/search?hl=da&q=samsung+pixel+error+policy&meta=

Kan ikke umiddelbart se at du er dækket ind! Ganske vist har de indført 0 pixelfejl garanti i korea fra sen 1.1 2005 men det gælder vist kun i Syd Korea! Så alt under 8 fejl dækkes nok ikke på din skærm!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 06-08-05 23:42

der burde være 0-pixelfejl på 193 modellerne: http://www.samsung.com/dk/support/guarantee/pdf/LCD_pixelspec.pdf

Men det var lige hvad jeg kunne finde..

Håber så du har sådan en

Lyhne1

Godkendelse af svar
Fra : sden

Dato : 06-08-05 23:53

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-08-05 23:54

ville ønske jeg kunnet ha kommet med bedre nyheder