/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
parfumer??
Fra : Mafiozo
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 06-08-05 22:28

Hey.

nogen der sælger billige parfumer eller ved hvor man kan købe dem billigt så må i meget gerne skrive det til mig.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : melani

Dato : 06-08-05 23:54

der findes nogle parfumerier der hedder Parfumediscount, der ligger bl.a. nogle i Århus og Odense og sikkert også København. De plejer at være noget billigere end andre steder. Hvis det er ligemeget om det er originale parfumer du leder efter, kan du få en masse efterligninger på markeder og lignende...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-05 08:41

er det som du personligt vil købe og bruge dem - eller påtænker du at sælge parfumer ??????

Kommentar
Fra : Mafiozo

Dato : 07-08-05 10:52

miritdk

Det er lidt til mig selv og lidt til vidresalg. kunne godt bruge ca 15-20 stykker. Helst originale med mærker som:
Giorgio Armani, Hilfiger Tommy, Hugo Boss, Kenzo, og andre gode mærker.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-05 10:57

du kan jo købe engros - men det kræver momsregistrering

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-05 11:22

Når man sydpå køber "originale" mærker, til en billig pris, er der ofte så meget vand i, at duften ikke holder, som den gør hvis det er en original, så vær varsom med hvem du handler med, du kan hurtigt få et dårligt image.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 07-08-05 16:20

prøv www.strawberrynet.com der kan du købe billigere parfume. Måske kommer du til at betale told, men så vidt jeg har hørt lover sælger at refundere tolden?

Jeg har ikke selv prøvet, men en veninde har. Hun betalte told med dkr. 112 som hun har fået refunderet efter ca 3 uger.

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 07-08-05 16:26

her står der at de vil refundere told:

http://www.strawberrynet.com/faq.aspx#26